اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال رقم خورد

سقوط و سکون نمایندگان گیلان در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه حاصل تلاش نمایندگان فوتبال گیلان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بود.

سقوط و سکون نمایندگان گیلان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد. 

این هفته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در اصفهان میهمان سپاهان بود در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود شد تا در نیم فصل دوم همچنان روند نزولی خود در جدول رده‌بندی را ادامه دهد.

شاگردان احمدزاده در این دیدار خارج از خانه آغاز خوبی داشتند و در دقایق ابتدایی هم‌پای حریف خود ظاهر شدند اما در ادامه نتوانستند این روند را حفظ کنند و سه بار دروازه خود را روی بازیکنان میزبان گشوده دیدند تا تنها گل دقیقه پایانی محمد حیدری تنها مرهمی بر شکست تلخ سپید پوشان بندر باشد.

ملوان با این شکست و کسب 36 امتیاز قبلی و با یک پله سقوط در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار گرفت. 

در پایان بازی‌های مذکور، سید جلال رافخایی از ملوان با 16 گل قبلی همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر باقی ماند تا مدعی نخست آقای گلی این رقابت‌ها باشد.

ملوانان در هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها جمعه آینده در خانه به دیدار مس کرمان می‌روند.

داماش گیلان نیز این هفته در خانه و در حالی که به حکم کمیته انضباطی از همراهی تماشاگر محروم بود پذیرای صبای قم شد و در پایان با نتیجه یک بر یک در مقابل مهمان خود متوقف شد تا هفته‌های آینده برای آبی‌پوشان رشتی از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار شود.

حمید درخشان در این بازی در مقایسه با هفته‌های قبل چندین تغییر در ترکیب تیمش انجام داد اما این تغییرات نیز مثمرثمر واقع نشد و در پایان داماش از دستیابی به سه امتیاز خانگی بازماند.

نیمه نخست این دیدار به لحاظ کیفی مطلوب نبود اما در نیمه دوم ابتدا مهمان توسط مهدی مومنی به گل برتری دست یافت و در ادامه سعید حلاقی گل تساوی داماش را به ثمر رساند و سبب شد امتیازهای این دیدار بین داماش و صبا تقسیم شود.

داماش با این تساوی در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر 31 امتیازی شد اما برای چندمین هفته متوالی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند تا رده سیزدهم به جایگاهی ثابت برای داماش تبدیل شود. 

یادآور می‌شود داماش در دیدار بعدی خود در لیگ برتر، جمعه آینده در اصفهان مهمان ذوب‌آهن می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول