اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

باخت به نفت را فراموش کرده‌ایم / با عبور از سد داماش تلافی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: باخت به نفت را باید فراموش کنیم چون بازی‌های مهمی پیش رو داریم و صبا جایگاه خود را در جدول ارتقا می‌دهد.

باخت به نفت را فراموش کرده‌ایم / با عبور از سد داماش تلافی می‌کنیم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با تلاش برای کسب حداکثر امتیاز از هشت بازی باقی مانده صبای قم از رتبه دهم جدول رده‌بندی بالاتر خواهد آمد و همان روندی که در هشت هفته آغازین نیم فصل دوم داشتیم را ادامه می‌دهیم.

وی بیان داشت: بعد از دیدار با تیم فوتبال نفت تهران بازیکنان ما بدون اینکه استراحت ‌کنند تمرینات را از سر گرفتند تا در فاصله زمانی اندک تا مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با تیم داماش گیلان به آمادگی لازم دست یابیم.

کشوری‌فرد عنوان کرد: پیروزی در دیدار هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور در مقابل تیم فوتبال داماش گیلان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است تا باخت به نفت را تلافی کنیم.

سرپرست باشگاه صبای قم اظهار داشت: بعد از دیدار با تیم فوتبال نفت تهران تیم ما با تلاش زیاد در بازی بعدی به فکر کسب آمادگی لازم و سه امتیاز است تا بتواند در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همانند فصل قبل در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم که قطعا برای هشت بازی باقی مانده لیگ دوازدهم، بهتر از گذشته به مرز هماهنگی دست می‌یابد و قطعا انگیزه بازیکنان ما بسیار بالا است تا به موقعیتی مناسب در لیگ برتر دست یابیم.

کشوری‌فرد خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم در این فصل با توجه به اینکه از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و در فصل قبل نیز یکی از مدعیان لیگ برتر بود که با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به خوبی توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود را نشان داد اما هنوز هم فرصت داریم که رتبه فصل قبل لیگ برتر را تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در دیدار با نفت تهران دو گل شبیه به یکدیگر دریافت کرد، ابراز داشت: مطمئنا مربیان ما کارشناسی و آنالیز دقیقی از عملکرد تیم در این بازی خواهند داشت و نواقص برای بازی با داماش گیلان برطرف خواهد شد.

صبای قم شنبه آینده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در رشت به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول