اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

انگیزه بالایی برای شکست داماش داریم/از نیمه بالای جدول دور نمی‌شویم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئنم که تیم ما با کسب سه امتیاز بازی با داماش گیلان بار دیگر خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد رساند.

انگیزه بالایی برای شکست داماش داریم/از نیمه بالای جدول دور نمی‌شویم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه بازیکنان صبا برای این بازی انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند داماش را شکست دهند، تصریح کرد: برای شکست دادن تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار امروز برنامه‌های متعددی داریم.

وی اضافه کرد: به خوبی می‌دانیم که در مصاف با تیم رده‌ سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و امتیازاتی که در دیدارهای اخیر از دست داده‌ایم را جبران می‌کنیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم و به خصوص مهاجمان این تیم برای این بازی افزود: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کنیم نه تنها آنها را به راحتی از دست نداده بلکه در این بازی به پیروزی قاطعی دست یابیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: بازیکنان ما بعد از نشان دادن آمادگی بالای خود در دیدار با الشباب، در بازی گذشته نیز با اینکه مقابل نفت تهران تن به شکست دادیم باز هم به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما دارند و همچنین انگیزه‌ای که در بین تک تک بازیکنان ما به چشم می‌خورد، به هیچ عنوان داماش گیلان مقابل ما از پیش برنده نیست ضمن اینکه این تیم را نیز کم توان و ضعیف تصور نخواهیم کرد.

بختیاری‌زاده در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار ابراز داشت: بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی عصر امروز که از هفته بیست و هفتم در رشت برگزار می‌شود دست کادر فنی باز است.

وی تاکید کرد: در بازی امروز بهترین‌ نفرات خود را در اختیار داریم و با توجه به موقعیتی که در جدول داریم و آمادگی خوبی که بازیکنان از آن برخوردار هستند امید زیادی داریم که با کسب پیروزی و سه امتیاز، میدان مصاف با داماش گیلان را ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: با نتایجی که در دیدارهای شب گذشته هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر داماش گیلان، فرصت صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی را داریم و به همین خاطر پیروزی در این دیدار خارج از خانه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول