اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

کسب یک امتیاز مقابل ملوان کار سختی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کسب یک امتیاز در مقابل ملوان بسیار سخت بود زیرا این تیم از تماشاگرانی برخوردار است که 90 دقیقه آن را تشویق می‌کنند.

کسب یک امتیاز مقابل ملوان کار سختی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسین فرکی عصر امروز پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران از کسب یک امتیاز این دیدار ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه مساوی در مقابل تیم ملوان سخت است، اظهار کرد: در ورزشگاهی که تماشاگران از دقیقه نخست تا 90 تیم خود را تشویق می‌کنند کسب یک امتیاز بسیار سخت است اما توانستیم در روزی که خیلی خوب نبودیم مساوی کنیم.

این سرمربی با اشاره به اینکه تیم ملوان بازی خوبی را از خود نشان داد، افزود: ما در ثانیه‌های آخر توانستیم گل مساوی را بزنیم و به هدف خود یعنی کسب چهار امتیاز از دو بازی رسیدیم.

وی با بیان اینکه تماشاگران امروز بازی زیبایی دیدند، خاطرنشان کرد: تماشاگران از دیدن این فوتبال پشیمان نیستند هر چند نتیجه بازی آن ها را ناراحت کرد.

فرکی به توهین دروازه‌بان ذخیره فولاد به تماشاگران پس از به ثمر رسیدن گل مساوی در دقیقه 93 اشاره کرد و گفت: زمانی که به رختکن رفتم به این بازیکن تذکر دادم و بنده هرگز حرکت بازیکنان را در مقابل تماشاگران قابل قبول نمی‌دانم ضمن اینکه تماشاگران نیز باید رعایت حال بازیکنان را بکنند.

وی با عذرخواهی از تماشاگران به دلیل حرکت بازیکن فولاد، اذعان کرد: به سهم خودم از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/84001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول