اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

برای کسب پیروزی به مصاف داماش می‌رویم/ نبود تماشاگران عامل تضعیف تیم گیلانی نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به بازی تیمش در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: در این دیدار تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

برای کسب پیروزی به مصاف داماش می‌رویم/ نبود تماشاگران عامل تضعیف تیم گیلانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود فکری عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی برای دو تیم حساس است،‌ اظهار داشت: دو تیم فوتبال داماش گیلان و صبای قم برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شوند.

وی به آنالیز تیم فوتبال داماش گیلان پرداخت و با اشاره به نقاط ضعف تیم حریف خاطرنشان کرد: تیم داماش در زمین خود بازی می‌کند، اما به دلیل محرومیت تماشاگران از وجود آن ها بی‌بهره است.

فکری شرایط تیم فوتبال صبای قم را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به امتیازی که در بازی مقابل نفت از دست دادیم، بچه‌ها انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه فرید کریمی به دلیل مصدومیت به بازی مقابل داماش نمی‌رسد، تصریح کرد: بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

فکری با بیان اینکه تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند، بیان داشت: نبود تماشاگران عامل تضعیف داماش نیست، ضمن اینکه تیم صبا مشکلی برای بازی فردا ندارد.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ ‌برتر فوتبال از ساعت 16 فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت بدون حضور تماشاگران به مصاف هم می‌روند.

قضاوت این دیدار را جواد شرفی برعهده خواهد داشت؛ ضمن اینکه محسن فریمانی، مهدی الوندی کمک‌های این بازی هستند و حسن اکرمی ناظر این بازی خواهد بود.

 

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول