اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

محکوم به شکست داماش هستیم / جایگاه صبا بالای جدول است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با داماش گیلان محکوم به کسب پیروزی هستیم چون جایگاه صبا بالای جدول است.

محکوم به شکست داماش هستیم / جایگاه صبا بالای جدول است

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: صبای قم برای کسب سه امتیاز به مصاف داماش گیلان می‌رود، به حریف احترام می‌گذاریم ولی بدون تعارف برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کنیم.

وی با مهم دانستن سه امتیاز بازی با داماش گیلان در ارتقاء جایگاه صبا در جدول رده‌بندی ادامه داد: یقینا بازی سختی داریم، زیرا داماش همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده است و بازی در مقابل این تیم شرایط خاصی نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

کاشی افزود: من و تمام بازیکنان تیم صبای قم برای داماش گیلان و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستیم ولی به خاطر سه امتیازی که در دیدار با نفت تهران از دست دادیم، باید در دیدار هفته بیست و هفتم داماش گیلان را شکست دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت تهران اضافه کرد: در میدان مسابقه با داماش گیلان با انگیزه‌تر از همیشه و با میل فراوان به کسب پیروزی و سه امتیاز قصد داریم بهترین بازی خود را مقابل این تیم ارائه کرده و تیم را از رتبه دهم بالاتر ببریم چرا که صبا حقش نیست که اینجای جدول باشد.

وی ابراز داشت: صبا در دیدار با نفت تهران نیز فوتبال خوبی انجام داد و فقط روی دو ضربه کرنر تمرکزمان را از دست دادیم، ولی برابر داماش گیلان برای برد بازی می‌کنیم و به دنبال حداقل امتیاز هم نیستیم.

کاشی تاکید کرد: ما می‌خواهیم امتیازات از دست رفته در دیدار با نفت تهران را در این مسابقه جبران کنیم، حالا فرقی نمی‌کند که حریف ما چه تیمی باشد، ما در خانه حریف صد درصد به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم و برای این مهم از جان و دل مایه می‌گذاریم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم با اشاره به عدم حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه عضدی رشت در روز بازی با داماش گیلان بیان داشت: اگر آنها بودند می‌توانستند بازی خوبی را تماشا کنند چون مطمئنا هر دو تیم برای بردن تلاش زیادی خواهند داشت.

در حالی که در دیدار رفت در ورزشگاه یادگار امام، دو تیم به تساوی سه بر سه رسیده‌اند، تیم‌های رده‌های دهم و سیزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی در بیست و هفتمین هفته لیگ دوازدهم از ساعت 16 شنبه پنجم اسفند در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول