اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیر آران و بیدگلی صورت گرفت

اهدای یک‌هزار و 200 بن کارت به دانش‌آموزان محروم آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از اهدای یک هزار و 200 بن کارت به دانش‌آموزان محروم شهرستان توسط خیر آران و بیدگلی خبر داد.

اهدای یک‌هزار و 200 بن کارت به دانش‌آموزان محروم آران و بیدگل

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: خیر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل با تأسی به مولای متقیان حضرت علی(ع) در آستانه سال جدید یک‌هزار و 200 دانش‌آموز نیازمند را تحت پوشش خود قرار داد.

وی افزود: این خیر نیکوکار با شرکت در طرح فرشتگان رحمت، یک‌هزار و 200 بن کارت ارزاق و پوشاک یک میلیون و 80 هزار ریالی را به دانش‌آموزان محروم اهدا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه طرح فرشتگان رحمت در آستانه سال نو به همت هلال احمر استان اصفهان در سراسر استان در حال اجرا است، ابراز داشت: در این طرح کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین توسط داوطلبان هلال احمر جمع‌آوری و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

رمضانی این کمک‌ها را شامل پوشاک و مواد غذایی دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون خیرین نیکوکار شهرستان آران و بیدگل در مسیر کمک به نیازمندان داخلی و خارجی با هلال احمر همکاری‌های مستمری داشته‌اند که انتظار می‌رود در اجرای این طرح نیز همانند گذشته هلال احمر را یاری کنند تا بستر مناسبی برای رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو فراهم شود. 

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول