اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از خادمان روستایی با حضور رئیس جمهور

پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی کشور در روستای چارک استان بوشهر، جلیل بشارتی به عنوان پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد.

پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌‌های افتتاح 4600 پروژه روستایی به صورت همزمان در کشور که در روستای چارک شهرستان دشتی انجام شد، از شش خادم روستایی کشور تجلیل شد.

در این مراسم از جلیل بشارتی رئیس سابق مرکز توسعه روستایی و مشاور مناطق محروم ریاست جمهور به عنوان پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد.

در ادامه این برنامه از سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، شفیعی مسئول بازدید‌های ریاست جمهوری از مناطق محروم روستایی، جواد اوجی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، سید حسن هاشمی یک خیر و حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان به عنوان خادمان برتر روستایی تجلیل شد.

در سفر یک روزه احمدی‌نژاد به استان بوشهر چهار هزار و 623 پروژه عمران روستایی به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در هشت استان کشور افتتاح شد.

در سفر رئیس جمهور به روستای چارک که یک دهکده قرآنی است، هفت طرح عمرانی روستایی به بهره‌برداری می‎رسد که برای اجرای این تعداد طرح روستایی 32 میلیارد و 170 میلیون ریال هزینه شده است.

طرح هادی روستایی به طول هفت کیلومتر، ساخت برج نوری، توسعه فضای سبز، تهیه و نصب تابلو در معابر و خیابان‌های روستا، سطل زباله و پارک محله‌ای، ساخت زمین چمن مصنوعی، اجرای شبکه گازرسانی، راه‌اندازی ایستگاه تلفن همراه، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و شروع عملیات ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای روستا از جمله طرح‌هایی است که امروز با حضور رئیس جمهور در روستای چارک دهکده قرآنی افتتاح شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول