اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه متذکر شد

غفلت برخی مدیران‌کل از سرکشی به مناطق محروم کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به این‌که مدیران‌کل در برنامه‌های خود فقط مرکز استان را نبینند تصریح کرد: برخی از مدیران کل در سرکشی از مناطق محروم کهگیلویه سستی به خرج می‌دهند.

غفلت برخی مدیران‌کل از سرکشی به مناطق محروم کهگیلویه

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه ابراهیم جعفری صبح امروز در نشست شورای اجتماعی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت حضور مدیران در جلسات و برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: مدیران باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی پیش رو باشند.

وحدت و همدلی مردم و مسئولان عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

فرماندار کهگیلویه با اشاره به فشارهای اقتصادی که به دلیل تحریم‌ها بر مردم وارد شده است، تصریح کرد: دشمن به خیال خام خود در این اندیشه است که مردم را از انقلاب و آرمان‌های آن دلسرد کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که ملت ایران به دشمنان خود نشان داده‌اند که تحریم‌ها خللی در عزم و اراده آن‌ها به وجود نمی‌آورد، گفت: دشمن بداند که مردم ما تا آخرین قطر خون از آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.

وی همدلی مردم و مسئولان را یکی از عوامل مهم در خنثی کردن توطئه‌ای دشمنان دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با هم‌افزایی سعی در برطرف کردن مشکلات کنند و در این بین از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

برخی از مدیران کل حتی یک بار هم به شهرستان کهگیلویه نیامده‌اند

رئیس شورای اداری کهگیلویه تصریح کرد: همه مدیران باید سعی کنند در جایگاهی که قرار گرفته‌اند رضایت خدا را در نظر بگیرند و چندان به پست‌ و مقام‌های خود دل نبندند که این پست‌ها رفتنی است.

جعفری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مدیران‌کل در استان کهگیلویه و بویراحمد در طول دوران مسئولیت خود حتی یک بار هم به شهرستان کهگیلویه نیامده‌اند.

فرماندار کهگیلویه گفت: چرا بخش‌های محروم شهرستان کهگیلویه مانند چاروسا و دیشموک از دید برخی مدیران کل مخفی مانده و مگر استان فقط شهر یاسوج و دایره کار مدیران کل فقط دفتر کاری آن‌ها می‌باشد.

وی اذعان داشت: این روش مدیریت در شأن مدیران انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب نیست و انتظار می‌رود مدیران کل کمی هم به مناطق محروم استان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول