اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

مجریان ذی‌صلاح در ساختمان‌سازی مورد توجه قرار گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عملا در ساختمان‌سازی موضوع مجریان ذی‌صلاح در مشهد اتفاق نیفتاده و اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد شورای اسلامی شهر مشهد به موضوع ورود پیدا می‌کند.

مجریان ذی‌صلاح در ساختمان‌سازی مورد توجه قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی ظهر امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: نظام مهندسی هنوز نتوانسته در موضوع مجریان ذی‌صلاح موفق عمل کند به طوری‌که بسیاری از ساختمان‌های سطح شهر مشهد پرداختی به نام مجریان ذی‌صلاح انجام و امضای آنها در پای ساختمان گذاشته می‌شود اما این تنها به صورت سوری است و اجرای ساخت و ساز بر عهده فرد دیگری است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به اینکه تنها چهار استان از کشور بحث مجریان ذی‌صلاح را پیگیری می‌کنند و یکی از این استان‌ها خراسان‌رضوی است بنابراین باید با انجام اقدامات مناسب در این موضوع پیشتاز بود و از نتایج مثبتی که در اجرا کسب می‌کنیم بتوانیم به الگویی برای سایر استان‌های کشور تبدیل شویم.

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: عملا موضوع مجریان ذی‌صلاح در مشهد اتفاق نیفتاده و متاسفانه این موضوع هنوز لاینحل باقی‌مانده است که از شهردار مشهد و سازمان نظام مهندسی می‌خواهم تا این موضوع را در ساختمان‌سازی مورد توجه قرار دهند؛ اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد شورای اسلامی شهر مشهد به موضوع ورود پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم هیئت مدیره جدید نظام مهندسی که به تازگی شروع به کار کرده به مجریان ذی‌صلاح توجه کند و بتواند این نقیصه را برطرف کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار داریمٰ گفت: با توجه به حضور خیل عظیم زائران در ایام سال نو باید برای حضور آنها در این ایام برنامه‌ریزی انجام شود و کارگاه‌هایی که در خیابان‌های اصلی سد معبر کرده‌اند و مسیر تردد را بسته‌اند جمع‌آوری شوند.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی برای حضور زائران تنها شهرداری نقش ندارد بلکه باید سایر وسایل رفاهی نیز مهیا شود به ویژه در خطوط تلفن همراه باید اختلال برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌ها می‌توان استقبال از بهار و رسیدگی به امور زائران را به نحو شایسته‌ای انجام داد.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول