اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چلگرد:

کوهرنگ روزانه میزبان بیش از 10 هزار گردشگر است

خبرگزاری فارس: شهردار چلگرد گفت: کوهرنگ به واسطه برخورداری از آب و هوای مطبوع روزانه افزون بر 10 هزار گردشگر را جذب می‌کند.

کوهرنگ روزانه میزبان بیش از 10 هزار گردشگر است

کوروش هزاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ به واسطه برخورداری از آب و هوای مطبوع و وجود مناظر طبیعی چشم‌نواز روزانه افزون بر 10 هزار گردشگر را جذب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کوهرنگ هشت درصد آب‌های کشور را در اختیار دارد، افزود: در این شهرستان 15 نقطه دیدنی و گردشگری وجود دارد که در تمامی فصول سال میزبان مهمانان و گردشگران هستند.

هزاریان از آغاز فعالیت دانشگاه علمی کاربردی کوهرنگ خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه به زودی زیر نظر شهرداری کوهرنگ آغاز به کار خواهد کرد.

شهردار کوهرنگ نصب تندیس یکی از سرداران بختیاری در میادین شهر کوهرنگ را از مهم‌ترین اقدامات این شهرداری در آینده‌ای نزدیک برشمرد و ادامه داد: ایجاد بازارچه مشارکت صنایع دستی، گردشگری و عشایری، پارک و فضای سبز از دیگر برنامه‌های شهرداری کوهرنگ در سال آینده محسوب می‎شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر چلگرد کم است از سویی دیگر توریست و گردشگر بسیاری به این شهر سفر می‌کند از ارائه دادن خدمات مطلوب به گردشگران معذور هستیم که این مسئله نگاه ویژه مسئولان و مردم شهر چلگرد را می‌طلبد.

هزاریان جذب گردشگر را یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی در کشورهای توسعه یافته برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون توجه جدی به این مسئله در این شهرستان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این شهرداری در سال‌ جاری گفت: راه‌اندازی CNG، رنگ‌آمیزی میادین شهر، درختکاری بلوار سپاه و شن‌ریزی کوچه‌‎های شهر از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68008/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول