اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: خرم‌دره از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است.

خرم‌دره ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مردم با اشاره به پروژه ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره اظهار داشت: اعتبار این پروژه مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به بیش از 92 درصد روستاهای شهرستان خرم‌دره گازرسانی شده است، گفت: در دهه فجر سال‌جاری گازرسانی به 6 روستای شهرستان نیز کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: با گازرسانی به این روستاها به صورت تقریبی 100 درصد روستاهای شهرستان خرم‌دره گازرسانی می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه بیش از 13 میلیارد تومان به طرح‌های کشاورزی در این شهرستان اختصاص و توزیع شده است، عنوان داشت: در مورد طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی نیز بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های کشاورزی توزیع شده است.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی گفت: با تزریق اعتبارهای لازم به واحدهای تولیدی دچار مشکل شهرستان، در حال حاضر همه آن‌ها فعال هستند.

نوری‌پور با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی و آموزشی از 53 آموزشگاه موجود شهرستان تعداد 25 مدرسه در دولت‌های نهم و دهم بازسازی و یا احداث شد.

وی به پروژه مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره رتبه نخست مسکن مهر خودمالکی را داراست.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه خرم‌دره در احداث واحدهای مسکن مهر رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است، گفت: کسب این رتبه‌ها با حمایت و همکاری مردم و مسئولان میسر شده است.

وی با اشاره به اعتبارهای عمرانی شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: در بخش عمران و آبادانی شهر خرم‌دره مبلغ 8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که با بهره‌برداری از طرح و پروژه‌های شهرداری، چهره شهر خرم‌دره متحول می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه ورزش‌های هوایی در خرم‌دره تصریح کرد: باشگاه ورزش‌های هوایی خرم‌دره یکی از پروژه‌های مهم جذب گردشگر محسوب می‌شود که برای نخستین بار در استان زنجان صورت گرفت.

نوری‌پور با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری ابراز داشت: آب و هوای این شهرستان مهمترین بحث در تقویت گردشگری استان است‌.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه سد در سه ضلع خرم‌دره شامل سد کینه‌ورس، سد شویر و سد خلیفه‌لو می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول