اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست صبا برابر نفت

بازگشت ویسی به صبای قم قوت گرفت/ اولتیماتوم مدیران صبا به مرفاوی

خبرگزاری فارس: باخت خانگی تیم فوتبال صبای قم برابر نفت تهران، حذف از جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازگشت مجدد عبدالله ویسی به این تیم را یک بار دیگر قوت بخشید.

بازگشت ویسی به صبای قم قوت گرفت/ اولتیماتوم مدیران صبا به مرفاوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم امسال با دو سرمربی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته است و هم‌اکنون در جایگاهی قرار دارد که خطر سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید می‌کند.

تیمی که در پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کادر فنی جوان و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه که بسیاری از آنها حتی سابقه بازی کردن در لیگ برتر را نداشتند، توانست رتبه چهارم را کسب کند در این فصل بارها در جدول بالا و پایین رفته است.

صبای قم 9 هفته آغازین بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یحیی گل محمدی به مصاف حریفان رفت و جدایی نابهنگام و غیر منتظره این مربی موجب شد تا صبای قم امتیازات ارزشمند چند هفته متوالی را به راحتی از دست بدهد.

بعد از آن صمد مرفاوی جایگزین گل محمدی شد و این مربی نیز تاکنون با صبا فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و اکنون در پایان بیست و ششمین هفته بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان دهم جای گرفته است.

حذف از مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، کنار رفتن از رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و جایگاه نه چندان خوب در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر همگی از عواملی است که احتمال تغییر در کادر فنی صبای قم را افزایش می‌دهد.

با شکستی که صبای قم در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برابر الشباب امارات متحمل شد برخی درگیری‌ها بین کادر فنی و بازیکنان صبا به گوش رسید و همه این مسائل موجب شده است تا احتمال تصمیم مدیران این باشگاه مبنی بر تغییر در کادر فنی قوت بگیرد.

گویا مدیران باشگاه صبا که رئیس هیئت مدیره آن سید رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استاندار قم و مدیرعامل آن محمدرضا کشوری فرد سرپرست فصل قبل صبا هستند، بعد از باخت به الشباب به مرفاوی و همکارانش در کادر فنی تذکر و اولتیماتوم لازم را داده بودند.

از سوی دیگر در روزهای اخیر با توجه به جدایی عبدالله ویسی از تیم پیکان تهران و پیشینه مثبتی که این مربی در قم و نزد قمی‌ها دارد، خبرهای مختلفی مبنی بر بازگشت این مربی و حتی مذاکره صبایی‌ها با ویسی بر سر زبان‌ها بود و همه منتظر نتیجه دیدار صبا و نفت بودند که اگر صبا این بازی را واگذار کرد ویسی بار دیگر به تیم صبای قم باز گردد.

به هر حال باید تا دیدار صبای قم و داماش گیلان که روز پنجم اسفند ماه در رشت برگزار می‌شود منتظر ماند و تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم صبای قم را دید.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول