اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته خراسان رضوی:

تکلیف هیئت کاراته خراسان رضوی را مشخص می‎کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه عدم ثبات مدیریتی ممکن است به مجموعه کاراته استان آسیب وارد کند، در اسرع وقت با برگزاری مجمع انتخاب رییس جدید، تکلیف هیئت را مشخص می‏کنیم.

تکلیف هیئت کاراته خراسان رضوی را مشخص می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سعید رزم‌آرا که از دیروز 5 اسفندماه به عنوان سرپرست هیئت کاراته استان منصوب شده است، اظهار کرد: اولین ماموریت من برگزاری مجمع عادلانه انتخابات رییس هیئت با کاندیداهای جدید است و اگر شرایط آماده باشد و جامعه کاراته استان اقبالی داشته باشند، کاندیدا می‎شوم.

وی افزود: احتمالا تا پایان سال مراحل ثبت‌نام کاندیداها انجام شود و تا انتهای دوره سه ماهه مسئولیت سرپرستی مجمع انتخاب رئیس هیئت را برگزار می‎کنیم.

رزم‌‌آرا با بیان اینکه در ادامه برنامه‎های رییس اسبق هیئت کاراته استان قصد داریم پایگاه دائمی قهرمانی را به صورت فعال راه‏اندازی کنیم، گفت: با برنامه‎ریزی‎های انجام شده پایگاه قهرمانی هر هفته 3 جلسه در سالن آینده‌سازان مجموعه تختی مشهد با مربیگری یعقوب رضایی و وحید رضایی، سرمربیان تیم کاراته استان در نظر گرفته شده که تمامی قهرمانان شهرستان‎های مختلف استان می‎توانند به طور رایگان از این پایگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک سال است که هیچگونه کلاس داوری کاراته در خراسان‎رضوی برگزار نشده است، گفت: بررسی‎ها و اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری دوره‌های داوری کاراته در حال انجام است و درصددیم تا پایان سال این دوره‎ها در مشهد برگزار شود.

رزم‌آرا با اشاره به انجام رایزنی‎ها با فدراسیون کاراته کشور در خصوص حضور مربیان تیم ملی در مشهد و برگزاری دوره‎های آموزشی استاژ ماهانه، عنوان کرد: تصمیم داریم این دوره‎های بازآموزی را با هدف آشنایی مستمر قهرمانان و مربیان کاراته خراسان‎رضوی با قوانین و تکنیک‌های روز دنیا 2 روز در هر ماه برگزار کنیم.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول