اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش دشتستان:

رشته‌های فنی حرفه‌ای در دشتستان توسعه یافت

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش دشتستان گفت: با الحاق نمایندگی آبپخش به دشتستان، رشته‌های فنی حرفه‌ای در دشتستان توسعه یافت.

رشته‌های فنی حرفه‌ای در دشتستان توسعه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی‌اکبر بازیار شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران مدارس و جمعی از فرهنگیان آبپخش اظهار داشت: توجه به نیازهای جامعه فرهنگیان شهرستان از مهم‌ترین اصولی است که مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به آن توجه دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بعد از منفک شدن نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از شبانکاره و انتقال آن به اداره آموزش و پرورش دشتستان، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه فرهنگیان آبپخش به‌کار گرفته‌ایم.

بازیار ادامه داد: آموزش و پرورش دشتستان از گسترده‌ترین مناطق آموزشی استان محسوب می‌شود و حوزه نمایندگی آبپخش از مناطق برخوردار شهرستان در عرصه‌های آموزشی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات و تجهیزات کاهش یافته و آنچه جامعه فرهنگیان آبپخش مبنی بر کاهش سهمیه تجهیزات مطرح می‌کنند، ناشی از کاهش کلی میزان تجهیزات است.

این مسئول عنوان کرد: هر اعتباری وارد شهرستان شده را براساس عدالت بین مناطق مختلف شهرستان توزیع کرده‌ایم و هیچ تفاوتی بین نقاط مختلف شهرستان قائل نشده‌ایم.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان یادآور شد: مناطق ارم و بوشکان از مناطق محروم زیرمجموعه آموزش و پرورش این شهرستان هستند و با توجه به اینکه آبپخش و سایر نقاط آموزش و پرورش دشتستان از قبل برخوردار بوده‌اند، توجه خاصی به رفع نیازهای اولیه این مناطق داشته‌ایم.

تلاش برای استقلال اداره آموزش و پرورش آبپخش

بازیار ابراز داشت: با وجود اینکه در برخی مناطق شهرستان شاهد ادغام مدارس پایین‌تر بوده‌ایم، اما به دلیل شرایط خاص آبپخش و وسعت جغرافیایی شهر در آبپخش تمامی مدارس مانند سال قبل به فعالیت خود ادامه داده‌اند و شاهد ادغام مدارس نبوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه کمبود نیروی آموزشی در شهرستان نداریم، اضافه کرد: در تمامی جابه‌جایی‌ها با نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش هماهنگ بوده‌ایم و هیچ جابه‌جایی نیرویی بدون هماهنگی با مسئول نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش انجام نشده است.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: انتقال نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش به مدیریت آموزش و پرورش دشتستان سبب بالا رفتن میانگین این مدیریت شد.

بازیار ادامه داد: در توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای افت داشتیم که با الحاق نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش به دشتستان رشدی چشم‌گیر در توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای شاهد بودیم.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: برای تقویت مدارس در حوزه نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش تمام تلاش خود را به ‌کار گرفته‌ایم و از هیچ اقدامی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی آبپخش دریغ نکرده‌ایم.

بازیار در پایان متذکر شد: برای تحقق استقلال اداره آموزش و پرورش آبپخش که مهم‌ترین خواسته جامعه فرهنگیان آبپخش است، همگام با ایشان همکاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول