اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهواز:

تنها تفاوت استقلال با نفت در استفاده از موقعیت‌ها بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهواز در مورد بازی روز گذشته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازیکنان دو تیم فراتر از انتظار ظاهر شدند و شاید تنها فرق ما با تیم آبادانی در استفاده از فرصت‌هایمان بود.

تنها تفاوت استقلال با نفت در استفاده از موقعیت‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهنام بهمنی در مورد بازی روز گذشته تیمش در برابر تیم نفت آبادان که با پیروزی سه بر یک این تیم همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: حیف است که این دو تیم در این مرحله به همدیگر برخورد کردند چرا که بازی امروز نشان داد که جای این دو تیم در لیگ برتر امیدهای کشور است.

وی افزود: بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بازیکنان دو تیم فراتر از انتظار ظاهر شدند و شاید تنها فرق ما با تیم ابادانی در استفاده از فرصت‌هایمان بود.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اهواز ادامه داد: صنعت نفت، بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارد و امروز شاهد بودیم که به خوبی راه دروازه را بلد بودند ولی در زدن ضربات نهایی بی‌دقت هستند و برای این تیم هنوز چیزی تمام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بازی امروز از لحاظ زیبایی و تکنیک در سطح لیگ برتر کشور بود و باخت آبادانی‌ها در این بازی چیزی از ارزش آنها کم نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های امید صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز از دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر امیدهای کشور در آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال اهواز موفق شد با نتیجه سه بر یک بر میزبان خود چیره شود.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول