اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

با 3 امتیاز 6 پله در جدول صعود می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: اگر بتوانیم بر تیم نساجی غلبه کرده و سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهیم می‌توانیم شش پله در جدول صعود کنیم.

با 3 امتیاز 6 پله در جدول صعود می‌کنیم

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با اینکه ما در 11 بازی دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تنها یک پیروزی، هفت تساوی و سه باخت در کارنامه داریم اما هنوز به موفقیت در لیگ امسال امید داریم.

وی ادامه داد: لیگ برتر امید امسال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌ها فاصله زیادی نسبت به یکدیگر ندارند، همه قوی هستند و در تمام بازی‌ها به سختی می‌توان به سه امتیاز دست یافت، ضمن اینکه هیچ تیمی در هیچ جای جدول دارای حاشیه امنیت نیست و حتی ما شانس قهرمانی هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه به موقعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر امید اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ملوان، سپاهان، فولاد خوزستان و نفت اهواز مربع مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دهند، در حالی که فاصله ما که در مکان دهم هستیم با نفت اهواز تیم چهارم جدول تنها 9 امتیاز است.

وی یاد آور شد: 11 بازی حساس و سرنوشت‌ساز تا پایان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور پیش رو داریم و مطمئنم هستم که می‌توانیم با کسب بهترین نتایج خود را از رتبه دهم جدول به مکان‌های بالاتر برسانیم.

بابامیری که در این فصل برای دومین سال متوالی هدایت صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید کشور را بر عهده دارد، ادامه داد: اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد و به همین خاطر عصر جمعه در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید کشور می‌خواهیم از دیدار با تیم فوتبال امید نساجی مازندران سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اظهار کرد: بعد از بازی حساس هفته یازدهم مقابل تیم رده چهارم جدول لیگ برتر یعنی نفت اهواز، تمرینات بسیار خوبی را داشتیم و مصمم هستیم بازی قابل قبولی را در جدال با نساجی مازندران ارائه دهیم و دست پر زمین را ترک کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما بازیکنان بومی بسیار خوبی در اختیار دارد و در بین بازیکنان نیز جو صمیمی و بسیار خوبی وجود دارد، به نظرم ما امسال بتوانیم در بین تیم‌های میانه جدول قرار بگیریم و با تلاش بیشتر در دوره‌های بعدی لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

دیدار صبای قم و نساجی مازندران از هفته اول دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر جمعه چهارم اسفند ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم نساجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول