اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

روی نوار پیروزی حرکت می‌کنیم / فجر را در دیار حافظ می‌بریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: با روحیه بسیار خوبی که بازیکنان ما دارند قول می‌دهم که از این هفته به بعد در لیگ برتر امید روی نوار پیروزی حرکت کنیم.

روی نوار پیروزی حرکت می‌کنیم / فجر را در دیار حافظ می‌بریم

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: پیروزی بعد از هشت هفته در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای بازیکنان و کادر فنی تیم ما به طرق مختلف حائز اهمیت بود و خوشبختانه روحیه بسیار خوبی به مجموعه تیم امید صبا داده است.

وی ادامه داد: حالا در تیم ما صحبت از پیروزی‌های دیگر در لیگ برتر فوتبال امید است و ان‌شاءالله از این هفته به بعد با قدرت برابر حریفان قرار می‌گیریم و با توجه به شناخت بسیار خوبی که از نفرات تیم کسب کرده‌ایم، به کمتر از برد راضی نیستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: بلافاصله بعد از پیروزی دلچسب سه بر صفر در دیدار خانگی هفته نهم مسابقات دور رفت لیگ برتر امید که روز جمعه برگزار شد، بی‌وقفه تمرینات خود را از روز شنبه پی گرفته‌ایم تا آماده جدال هفته دهم با فجر سپاسی شویم.

وی ابراز داشت: بازی با تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز با توجه به اینکه میهمان آنها هستیم کار سختی است اما این توانایی و روحیه را در تک تک بازیکنان تیم می‌بینم که بتوانیم از این بازی خارج از خانه با دست پر به قم باز گردیم.

رنجبر تاکید کرد: اطلاعات و شناخت خوبی از تیم فجر شهید سپاسی شیراز داریم و می‌دانیم که در مقابل این تیم چه تاکتیکی اتخاذ کنیم، به همین خاطر نوع تمرینات این هفته را متناسب با شیوه‌ای که می‌خواهیم در دیدار با فجر به کار بگیریم، طراحی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: حالا فاصله ما با چند تیم نیمه دوم جدول بسیار اندک است و با سه امتیازی که با تلاش و همت بچه‌های تیم در شیراز مقابل تیم فجر کسب می‌کنیم خواهیم توانست حداقل دو سه پله در جدول رده‌بندی خود را بالاتر بیاوریم.

تیم فوتبال امید صبای قم که از 9 بازی قبل خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور موفق به کسب یک پیروزی، پنج تساوی و سه باخت شده است در هفته دهم این بازی‌ها از ساعت 14 عصر پنجشنبه این هفته نوزدهم بهمن ماه در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول