اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دانش آموزان ممتاز شاهد بستک تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون فرماندار شهرستان بستک، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از دانش‌آموزان ممتاز شاهد شهرستان تجلیل شد.

دانش آموزان ممتاز شاهد بستک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ معاون فرماندار بستک در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ما بر خود می‌بالیم که امروز فرزندان شاهد و ایثارگر همچون پدرانشان در لایه‌های مختلف اجتماعی اثرگذاری دارند و برتر و ممتاز هستند.

فلکناز دهقانی با اشاره به تاریخ سرنوشت‌ساز این کشور و ماندگاری حوادث مختلف در طول تاریخ افزود: رشادت و ایثارگری شهداء گرانقدر مایه عزت، افتخار و عظمت ایران اسلامی است که امروزه با اقتدار در مقابل تمام کشورهای متخاصم ایستاده است.

وی افزود: یکی از علل و عواملی که جمهوری اسلامی ایران توانسته روی پای خود بایستد و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کند، عظمت شهدای والا مقام و ارزش ایثارگری آنهاست.

دهقانی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ ثابت کرد که وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای اسلامی است و این مهم به برکت ایثارگری شهداء است.

معاون فرماندار شهرستان بستک در این مراسم خطاب به فرزندان شاهد گفت: شما دانش آموزان ایثارگر باید با بال ایمان و علم رشد کنید که همانند پدران و دیگر عزیزان شما که دانش آموزانی ایثارگر در عرصه جهاد و شهادت، از دین و این آب و خاک دفاع کردند و امروز شما در میدانی دیگر مردانه ایستاده‌اید تا تداوم بخش راه آنان باشید.

وی در ادامه بیان داشت: ایثارگران با نثار جان خویش به همه ما آموختند که در مقابل دشمنان و برای حفظ ارزش‌های این کشور جان خود که بزرگترین سرمایه انسانی است را می‌توان تقدیم کرد و این عزیزان چنین کاری را برای این کشور انجام دادند.

دهقانی افزود: خانواده‌های شهداء و همه مردم ایران باید قدر این آسایش و امنیت را که با اهداء جان شهیدان صورت گرفت بدانند.

معاون فرماندار شهرستان بستک هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه تلاش در سایر دانش آموزان و  فراهم کردن زمینه رقابت سالم و سازنده دانست.

در پایان این مراسم به 15 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر بستک لوح سپاس و هدیه اهداء شد.

انتهای پیام/88006/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول