اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

آموزش پروازهای فوق سبک در زنجان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حمایت‌های لازم برای انجام دوره‌های آموزشی پروازهای فوق سبک در استان زنجان صورت می‌گیرد.

آموزش پروازهای فوق سبک در زنجان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه پروازهای سبک اظهار داشت: حمایت‌های لازم برای انجام دوره‌های آموزشی پروازهای فوق سبک در استان زنجان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی پنج سال اخیر گروه‌های مختلفی به منظور تولید هواپیمای فوق سبک و آموزش پرواز به استان زنجان رجوع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: استان زنجان از این گروه‌ها حمایت کرده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروزه آموزش خلبانی مورد توجه جوانان استان زنجان است، تصریح کرد: این شغل از وجهه اجتماعی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزش پروازهای فوق سبک برای افراد ویژه‌ای برگزار می‌شود، اضافه کرد: همه مردم از نظر مالی توان حضور در چنین دوره‌هایی را ندارند.

*آموزش پروازهای فوق سبک در زنجان توجیه اقتصادی دارد

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه جای برگزاری دوره‌های آموزشی پروازهای سبک در استان زنجان خالی بود، ادامه داد: این کار یک اقدام کاملاً اقتصادی بوده و باید توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های دولتی نمی‌توانند ساعات دوره‌های آموزشی را از قبل پیش فروش کنند، یادآور شد: این کار برای بخش دولتی مقدور نبوده و غیر قانونی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک فروند هواپیمای خصوصی در فرودگاه زنجان بلااستفاده است، اذعان داشت: این هواپیما در طرح آموزش پروازهای فوق سبک مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استقبال مردم زنجان از دوره‌های آموزشی پروازهای فوق سبک بیشتر از مردم ایلام خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه جوانان طی سال‌های گذشته خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی بوده‌اند.

رئوفی‌نژاد ضمن اعلام آمادگی استان زنجان برای اجرای طرح آموزش پروازهای سبک در فرودگاه، اضافه کرد: حمایت‌ها و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه با تنظیم یک تفاهم‌نامه شفاف چارچوب‌های تعهدات و حمایت‌های استان زنجان تعیین شود، ادامه داد: زمانبندی‌های لازم برای آغاز طرح نیز باید مشخص شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات لازم برای روان‌سازی اجرای صحیح و سریع طرح مورد نظر در استان زنجان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: تعدادی باند خاکی در مناطق گردشگری استان زنجان به منظور اجرای بخش گردشگری طرح آموزش پروازهای سبک ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول