اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

افزایش ساعات ممنوعیت ترافیک در محدوده مرکزی اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش ساعات ممنوعیت ترافیک در پایان امسال در محدوده مرکزی شهر اصفهان ضرورت دارد و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.

افزایش ساعات ممنوعیت ترافیک در محدوده مرکزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه یک ماه بیشتر به پایان امسال باقی نمانده است، اظهار کرد: با آغاز فصل خرید برای ایام نوروز ازدحام جمعیت در سطح شهر و به ویژه در محدوده مراکز خرید بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ‌های موجود در سطح شهر نیز باید به منظور روان‌سازی ترافیک ساعات فعالیت خود را افزایش بدهند، اضافه کرد: تحقق این موضوع برای جلوگیری از ایجاد پارک حاشیه‌ای در سطح شهر امری مهم و ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش ساعات ممنوعیت ترافیک در پایان امسال در محدوده مرکزی شهر اصفهان ضرورت دارد و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند، تصریح کرد: همچنین اتوبوس‌رانی باید تعداد اتوبوس‌ها و زمان فعالیت اتوبوس‌ها را در ساعات پر‌ترافیک در سطح شهر و به ویژه در محدوده مراکز خرید افزایش بدهد.

وی با بیان اینکه  مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با پلیس راهور در راستای ساماندهی ترافیک موجود در سطح شهر ضرورت دارد، ادامه داد: از گذشته در اسفند ماه هر سال با حجم بالایی از مسافر در سطح شهر مواجه هستیم و تاکسی‌رانی باید برای ساماندهی این وضعیت نسبت به افزایش تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر اقدام کند.

معین با اشاره به اینکه سازمان میادین باید غرفه‌‌هایی را در سطح شهر برای فروش میوه و شیرینی اختصاص بدهد، تاکید کرد: سازمان میادین باید با اختصاص غرفه‌هایی به صورت موقت نیاز شهروندان را برای خرید اجناس مورد نیاز آنها برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه بازار کالا‌ها با افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا‌ها دچار نوسان شده است، افزود: مسئولان باید با استفاده از ابزار‌های قانونی به کنترل بازار بپردازند.

انتهای پیام/63004/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول