اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری کجور:

کجور آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری کجور گفت: کجور آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

کجور آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

سید نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به ایام نوروز 92 بخش کجور مازندران با داشتن ظرفیت‌‌های بالای گردشگری یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور در استان مازندران به شمار می‌رود، تصریح کرد: همه ساله خیل عظیم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خود را برای دیدن و استفاده از مواهب طبیعی و الهی سرزمین کجور به این منطقه می‌رسانند به همین منظور و در راستای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی ستاد تسهیلات کجور در محل بخشدار این منطقه برگزار شد.

این مسئول در ادامه به مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی در کجور اشاره کرد و افزود: درباره نامگذاری ورودی کجور موسوم به دوآب حسب بند 15 صورتجلسه ستاد تسهیلات مفرد دائمی شهرستان نوشهر مورخ 9 دی ماه 91 از طریق پلیس راه چالوس ـ مرزن‌آباد تابلوی راهنمایی با مضمون جاده میانبر و مواصلاتی رویان نصب می‌شود.

عضو شورای اداری کجور اظهار داشت: حسب بند شش صورت‌جلسه ستاد تسهیلات سفر دائمی شهرستان نوشهر مقرر شد تا آموزش و پرورش، ارشاد نوشهر، سازمان تبلیغات، شهرداری و میراث فرهنگی نسبت به اقدامات فرهنگی، نصب بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مراکز توریستی و فرهنگی بخش کجور اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: همچنین در راستای جلوگیری از آلوده شدن طبیعت و روستاها از هر گونه زباله از سوی کمیته دهیاران و شوراهای اسلامی اقدامات لازم درباره جمع‌آوری زباله صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی نوشهر درباره خط کشی جاده کجور در آستانه تعطیلات نوروزی و نیز آموزش و پرورش کجور با هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به تعبیه مکان موقت اسکان گردشگر نوروزی در کجور اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

موسوی‌زاده تصریح کرد: از طریق اداره راه شهرستان نوشهر نسبت به نصب تابلوی روستای دوآب به منظور معرفی روستا به عنوان ورودی کجور و همچنین با هماهنگی شورای اسلامی دوآب و آموزش و پرورش نسبت به اختصاص مکانی برای استقرار چادرهای هلال احمر در ایام نوروزی در راستای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی در کجور اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2296/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول