اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

لزوم آمادگی دستگاه‌های ملایر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و خصوصی در ایام نوروز برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تأکید کرد.

لزوم آمادگی دستگاه‌های ملایر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ملایر با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در اماکن تاریخی و گردشگری افزود: همه ساله ملایر در ایام تعطیلات نوروز پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی است که در این راستا می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به خدمات‌دهی مطلوب به مسافران اقدامات لازم را داشته باشند تا مسافرانی که به شهرستان سفر می‌کنند خاطره خوبی را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال جاری سالی پر از موفقیت و کاری با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان ملایر بود، گفت: انجام خدمات‌دهی مطلوب به مسافران در ایام نوروز این موفقیت را دوچندان خواهد کرد و در این راستا شهرداری‌ها و بخشداران نسبت به سایر دستگاه‌ها وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان ملایر بر تشکیل ستاد فرعی در بخش‌ها تأکید کرد و گفت: شهرداری باید نسبت به شست‌وشوی خیابان‌ها، تابلوهای درون‌شهری و ورودی‌های شهر، پاکسازی معابر و خیابان‌های شهر، خط‌کشی معابر، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های درون‌شهری و حاشیه شهر و آسفالت چاله‌های خیابان و معابر عابرین پیاده، نصب بنرهای خیر مقدم در مدخل ورودی شهر و داخل خیابان‌ها و... اقدامات لازم را داشته باشد.

وی بر هماهنگی سایر نهادها و ادارات با شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد و افزود: همه ادارات و نهادها نسبت به تهیه بروشور و راهنمای شهری اقدامات لازم را داشته و این بروشورها و بسته‌های فرهنگی خود را به چادرهاو کیوسک‌های هلال احمر در ورودی‌های شهر تحویل دهند تا در اختیار مسافرین قرار گیرد.

خیریانپور در ادامه با تأکید بر نیروی انتظامی نسبت به ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسافران گفت: نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های ویژه و افزایش گشت‌ها در محل اسکان مسافران، پارک‌ها، جمع‌آوری و پیشگیری از مواد محترقه در ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال اقدامات لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: پلیس راه نیز نسبت به اجرای طرح‌های ترافیکی و بازرسی و گشت‌های بین راهی و امداد و نجات در کاهش تصادفات برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم را اجرا کند.

فرماندار ملایر بر لزوم آمادگی بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، درمانگاه‌های روستایی و مراکز درمانی تأکید و عنوان داشت: ادارات نیز باید از هر نظر آماده باشند.

وی با تأکید به دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برنامه‌ها و فهرست کشیک خود را تا 25 اسفند ماه در اختیار فرمانداری و اداره میراث فرهنگی قرار دهند و مدیران دستگاه‌ها نیز مرخصی خود را با هماهنگی و اعلام قبلی به فرمانداری اطلاع دهند.

خیریانپور در پایان بر بازدید و نظارت بر طرح‌های نوروزی تأکید کرد و گفت: نباید هیچ مشکلی در سطح شهرستان برای مسافران نوروزی وجود داشته باشد و آمار مسافران نوروزی نیز روزانه جمع‌آوری و در پایان تعطیلات به فرمانداری ارسال کنند.

 انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول