اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 24 سال برانکارد نشینی

جانباز 70 درصدی اردبیل به خیل شهدا پیوست

خبرگزاری فارس: بعد از 24 سال برانکاردنشینی و تحمل درد و رنج، رمضان روحی جانباز 70 درصدی اردبیل به خیل شهدا پیوست.

جانباز 70 درصدی اردبیل به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این شهید والامقام که عصر امروز یادبودش در بقرآباد اردبیل برگزار شد، از جمله جانبازانی بود که در عملیات فکه از ناحیه نخاع مصدوم شده و بعد از 24 سال تحمل درد و رنج به همراهی همسر صبورش به ندای حق لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

در مراسمی که در یادبود این شهید والامقام برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل حالات روحی و معنوی این شهید والامقام را ستود و گفت:‌ با وجود مصدومیت و مجروحیت بسیار سخت آن هم از ناحیه نخاع، رمضان روحی همیشه توصیه می‌کرد که در پاسداری از اسلام باید جان داد و سر باخت تا ماندگار شد.

میر ودود سیدشنوا ادامه داد: وجود چنین سرمایه‌های عظیم سبب رفعت و اقتدار ما می‌شود، به طوری که شهدا و جانبازان ما با گذشتن از تمام سرمایه‌های خود برای این ملت، سرمایه‌ای را به جا گذاشتند که محصول آن امنیت، آرامش، اقتدار و صلابت امروز است.

وی با یادآوری اینکه در حریم‌داری از این نعمت و موهبت الهی باید تلاش و جدیتی مستمر داشت، خاطرنشان کرد: امروز شهدای ما محفل‌آرای پیشرفت‌ها و توسعه این کشور شدند و اگر ذره‌ای از اصول خود تنازل کنیم، قطعاً به مرام آنها خیانت کرده و در پیش آنها شرمنده هستیم.

سیدشنوا با بیان اینکه تمام فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار را باید با صلابت و مردانگی پشت سر گذاشته و ذره‌ای از اهداف کوتاه نیامد، تصریح کرد: شهدای ما آن قدر مقام و منزلتشان بالا است که در اوج این مقام و مرتبط همیشه توصیه می‌کردند که قدر ولایت فقیه را بدانیم و اجازه ندهیم در این حوزه دشمن ستیز و عنود خود را به کار ببندد.

این مسئول اضافه کرد: ما در پاسداشت این مقام و منزلت همیشه توان و نیرویمان را به کار گرفتیم تا در خدمت خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشیم تا مبادا راه و رسم و اندیشه آنها گم شود.

رتبه عالی بنیاد شهید اردبیل در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همچنین در ادامه این مراسم از کسب رتبه عالی توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

سیدشنوا بیان داشت:‌ این اداره‌کل در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با کسب یک‌ هزار و 906.09 امتیاز عالی رتبه چهار و سطح ارزیابی عالی را در سال‌جاری به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد:‌ این ارزیابی براساس عملکرد سال 90 بین 39 دستگاه اجرایی استان انجام شد که کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری استان نتایج نهایی امتیاز کسب شده در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و نیز سطح ارزیابی اداره‌کل بنیاد استان را از طریق معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام کرد.

سید شنوا گفت: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان براساس عملکرد سال 89 نیز با کسب یک‌ هزار و 651.30 امتیاز در بین 37 دستگاه اجرایی استان رتبه شانزدهم را کسب کرده بود که موفق شد با ارتقای 12 پله‌ای، رتبه چهارم را به دست آورد.

وی در پایان یادآور شد: این موفقیت عزم ما را در تلاش بیشتر و ارایه هرچه بهتر خدمات به جامعه ایثارگری و به کار بستن قوانین و مقررات مصمم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/62001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول