اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشان:

امیدوارم شهرآورد گیلان پایان بدشانسی‌های داماش شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امیدواریم شهرآورد گیلان پایان بدشانسی‌های داماش شود و تماشاگران بازی خوبی را نظاره‌گر باشند.

امیدوارم شهرآورد گیلان پایان بدشانسی‌های داماش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی داماش و ملوان، اظهار کرد: نخستین بار است که حضور در شهرآورد گیلان را تجربه می‌کنم و امیدوارم این حضور با موفقیت داماش همراه شود.

وی افزود: بنده بارها به عنوان بازیکن و مربی در شهرآورد پایتخت حضور داشتم اما حساسیت این شهرآورد از بازی استقلال و پرسپولیس نیز بیشتر است.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه این بازی گفت: در دیدارهای قبلی فرصت‌های گلزنی خوبی را به دلیل کم دقتی مهاجمان از دست دادیم و در نتیجه‌گیری بدشانس بودیم اما امیدواریم در مقابل ملوان قدر فرصت‌ها را بدانیم و این دیدار پایان بدشانسی‌های داماش باشد.

وی با بیان اینکه در مقابل ملوان به دنبال کسب نتیجه هستیم، خاطر نشان کرد: به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای این شهرآورد لذت ببرند.

درخشان با اشاره به غایبان داماش در این بازی اذعان کرد: در مقابل ملوان علیرضا جهانبخش را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و حضور مرتضی ابراهیمی، علیرضا نیکبخت و کبه در این دیدار به دلیل مصدومیت هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره نحوه برخورد تند محمد مومنی با تماشاگران در پایان دیدار داماش و مس کرمان، تصریح کرد:  تماشاگران سرمایه‌های اصلی باشگاه داماش هستند و دست همه آنها را می‌بوسم و برای ما قابل احترام هستند.

سرمربی داماش اضافه کرد: هواداران ما حق دارند و روزهایی که ما در کسب نتیجه ناکام بودیم آنها فهیم بودند و تشخیص دادند که تیم خوب بازی کرده است.

وی درباره راهکارهای لازم برای حل مشکل گلزنی مهاجمان داماش یادآور شد: ما در تمرینات روی این موضوع کار می‌کنیم اما در چند بازی بازیکنان با وجود اینکه تلاش کردند به در بسته خوردند و به همین دلیل اکنون دچار یک مشکل روحی و روانی شدند.

درخشان با بیان اینکه اکنون مهاجمان ما استرس دارند و  این موضوع به جوان بودن آنها مربوط می‌شود، اذعان کرد: امیدواریم این مسئله در برابر ملوان تکرار نشود و استرس ناخواسته از تیم ما دور و با گلزنی این بار روانی کم شود.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول