اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدینی:

عوامل بیرونی مانع از نتیجه‌گیری داماش می‌شود/دلیلی برای برکناری درخشان نمی‌بینم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه عوامل بیرونی مانع از نتیجه‌گیری این تیم می‌شود، دلیل استعفای خود را تزریق نشدن پول به باشگاه عنوان کرد و گفت: احساس می‌کنم با ادامه حضورم این بی‌پولی ادامه یابد.

عوامل بیرونی مانع از نتیجه‌گیری داماش می‌شود/دلیلی برای برکناری درخشان نمی‌بینم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جلسه‌ای عصر امروز با حضور مالک، مدیر عامل و سرمربی باشگاه داماش گیلان در محل این باشگاه برگزار شد و شماری از هواداران داماش که تعدادشان به حدود 100 نفر می‌رسید در بیرون دفتر باشگاه حضور داشتند و نگران وضعیت آینده داماش بودند.

مدیر عامل داماش گیلان هنگام قصد خروج از محل باشگاه را داشت که در مواجهه شدن با این هواداران و پس از شنیدن صحبت‌های آنها اظهار کرد: درخشان با نظر اعضای هیئت مدیره به عنوان سرمربی داماش انتخاب شد.

امیر عابدینی افزود: از آنجا که در آن برهه بحث رفتن بنده مطرح بود بنابراین به تنهایی او را به رشت نیاوردم و این تصمیم با نظر اعضای هیئت مدیره گرفته شد.

وی، در مقطع فعلی بحث کنار گذاشتن درخشان و تعویض سرمربی داماش را چندان منطقی ندانست، اذعان کرد: تیم داماش خوب بازی می‌کند و عوامل بیرونی مانند داوری مانع از نتیجه‌گیری داماش می‌شود و بنده دلیلی برای برکناری درخشان نمی‌بینم.

این مسئول در بیان دلایل استعفایش از مدیر عاملی داماش اذعان کرد: در استعفایم دو بحث مطرح است ابتدا اینکه آقایان حاضر در فدراسیون زورشان به بنده نمی‌رسد و به همین دلیل داوری را بهانه کردند و از طریق داوری‌ها می‌خواهند به داماش ضربه وارد کنند تا با بنده تسویه حساب کنند و شما ببینید که در بازی‌های اخیر به خاطر بنده با این داوری‌ها چگونه داماش را قربانی کرده‌اند.

وی درباره مالکان باشگاه داماش گفت: اکنون پولی به باشگاه تزریق نمی‌کنند و ممکن است یکی از دلایلش این باشد که آنها نمی‌خواهند زیر محبوبیت بنده بروند و احساس می‌کنم با ادامه حضورم این بی‌پولی ادامه یابد.

عابدینی با انتقاد از داوری‌های اخیر افزود: شنبه آینده به فدراسیون می‌روم و از آقایان می‌خواهم که پاسخ قانع کننده‌ای درباره این قضاوت‌های اخیر به بنده دهند.

وی خطاب به هواداران داماش اضافه کرد: شما شرایط داوری را نیز در نظر بگیرید و تنها سرمربی را مقصر ندانید و سعی کنید آرامش داماش حفظ شود و در کنار تیم بمانید.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در پاسخ به اعتراضاتی درباره بازی‌های ضعیف داسیلوا مدافع برزیلی داماش، تصریح کرد: بازی کردن داسیلوا در صلاحیت بنده نیست و من برای تایید او را به کادر فنی واگذار کردم و با تایید آنها با وی قرارداد بستیم اما بازی کردن این بازیکن در ترکیب تیم و یا اینکه عملکرد وی قابل قبول بوده یا نه، به بنده مربوط نمی‌شود. 

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول