اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان شرقی

تجمل‌گرایی و گرایش به ثروت‌های نامشروع سبب مخدوش شدن نظام اقتصادی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تجمل‌گرایی، گرایش به ثروت‌های نامشروع و مخدوش شدن نظام اقتصادی جامعه را در پی دارد.

تجمل‌گرایی و گرایش به ثروت‌های نامشروع سبب مخدوش شدن نظام اقتصادی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در کارگروه خانواده و امور بانوان با بیان این مطلب گفت: خانواده، رکن اول جامعه بوده و تدابیر اتخاذ شده برای بخش‌های مختلف جامعه، بدون همراهی خانواده ممکن نیست.

وی افزود: زن به عنوان عنصر تعیین کننده جامعه، نقش کلیدی در پیشبرد شاخص‌های مختلف اجتماعی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در صیانت از سبک زندگی ایرانی و اسلامی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تخریب فرهنگ بومی و هویت ملی جامعه ایرانی و همچنین ایجاد فضای نفرت در کشور است.

نصرتی تصریح کرد: تطهیر غرب گرایی و با ارزش جلوه دادن مبانی سکولاریسم، از جمله روش‌های دشمن در القای مبانی فکری مادی است.

وی با تاکید بر مسئولیت پذیری آحاد جامعه در تبیین اقتصاد مقاومتی و پرهیز از تجمل گرایی اظهار داشت:  تجمل گرایی و رفاه طلبی به عنوان دو آسیب مهم اجتماعی و اقتصادی، باید به دور از برخی کلی گویی‌های رایج، تقبیح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در این راستا، همه باید با مسئولیت پذیری بیش از پیش، در عملی ساختن مبانی نظری مرتبط با اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

نصرتی خاطرنشان کرد: تجمل‌گرایی، گرایش به ثروت‌های نامشروع و مخدوش شدن نظام اقتصادی جامعه را در پی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: اسلام به عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین دین آسمانی، در جزئی‌ترین بخش های زندگی انسان دارای برنامه کامل و منسجم بوده و اهل بیت (علیهم السلام) به عنوان بهترین الگوهای سبک زندگی مطرح هستند.

پیش از سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش رسانه در تبیین سبک زندگی ایرانی، گفت: بومی سازی مبانی اقتصاد مقاومتی و تعیین سبک زندگی اصیل ایرانی، باید به دور از شعارزدگی باشد.

نسرین پیرسمساری نظام اقتصادی خانواده را بنیادی‌ترین رکن اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در این میان، بانوان، رویکرد کلی نحوه مصرف خانواده را بر عهده داشته و با سازماندهی و ایجاد توازن بین درآمد و مصرف، سهم مهمی در رشد و توسعه اقتصاد خانواده دارد.

وی با تاکید بر تبیین عملی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و نقش آن در سبک زندگی، محدود به یک سال نبوده و باید با برخورداری از انسجام تئوری و عملی، مورد پیگیری واقع شود. 

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول