اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری:

دوره‌های امنیت سفر خارجی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره‌های امنیت سفر خارجی به روش تلفنی در این استان خبر داد.

دوره‌های امنیت سفر خارجی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مصیب رحیمی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این اداره‌کل با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره‌های حفاظتی امنیتی بیش از 100 نفر از پرسنل ادارات استان حضور داشتند.

وی افزود: این دوره‌ها به منظور ارتقای ضریب امنیت دستگاه‌های اداری در راستای ارائه آموزش‌های آگاه‌سازی برای پرسنل و متصدیان مشاغل حساس که با اطلاعات مهم و اسناد محرمانه سروکار دارند، برگزار شده است.

رحیمی ادامه داد: ارتقاء سطح آگاهی پرسنل از راه‌های تخلیه اطلاعاتی آ‎ن‌ها از سوی دشمن، رعایت مباحث امنیتی و حفاظتی در سفرهای خارجی و احتمال جذب پرسنل توسط گروهک‌های منافق به منظور کسب اطلاعات از سازمان‌ها از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های امنیت سفر خارجی و جاسوسی به روش تلفنی در استان است.

مدیر حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مرتبط با بحث امنیت و حفاظت از جمله پدافند غیرعامل و اطفاء حریق از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌های آینده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/68005/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول