اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

فرقه وهابیت با الفبای انسانیت بیگانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کازرون گفت: فرقه ظاله وهابیت نه تنها مسلمان نیست بلکه با الفبای انسانیت نیز بیگانه است.

فرقه وهابیت با الفبای انسانیت بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد جواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در سخنانی به قتل‌عام مسلمانان مظلوم و شیعیان پاکستان و عراق توسط فرقه وهابیت اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه قساوت و سنگدلی فرقه وهابیت به حدی است که به پیر و جوان، کوچک و بزرگ، باگناه و بی‌گناه، مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی کمترین رحمی ندارند و بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی افزود: فرقه وهابیت تکفیری و رژیم منحوس و پلید عربستان در جنایت و برادرکشی از اسرائیل غاصب پیشی گرفته‌اند و پیوسته در کشورهای اسلامی دست به فتنه می‌زنند.

امام جمعه موقت کازرون گفت: انگلیس شخصی به‌نام عبدالوهاب را پرورش داد و به عربستان فرستاد تا یک غده سرطانی میان مسلمانان باشد و طریقه گمراهی را در اسلام ترویج دهد.

عزمی تصریح کرد: این غده سرطانی از زمان ظهور خود پیوسته با حمایت مالی رژیم پلید عربستان در کشورهای اسلامی از جمله یمن، سوریه، پاکستان و عراق با بمب‌گذاری دست به جنایت و قتل‌عام می‌زند.

وی ادامه داد: رژیم منحوس عربستان در هشت سال جنگ تحمیلی با کمک مالی و تجهیزات نظامی خود از صدام حمایت می‌کرد و امروزه نیز زندانیان جنایت‌کار خود را برای کشتار مردم سوریه آزاد می‌کند.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش به سخنان ارزنده مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکا سال‌ها است که با چهره مزورانه خود به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی بوده در صورتی که صداقت در گفتارشان وجود ندارد.

عزمی گفت: آمریکا اوضاع اقتصادی را بر مردم ایران سخت کرد و اوج خباثت خود را نشان داد تا بتواند از این طریق ایران را پای میز مذاکره بنشاند و از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرد.

امام جمعه موقت کازرون خاطرنشان کرد: دولت آمریکا در پیشنهاد مذاکره با ایران اهدافی از جمله خاموشی بیداری اسلام، زیر چتر گرفتن کشورهای دنباله‌رو خود را دنبال می‌کرد.

وی افزود: مردم و مسئولان نباید فریب مذاکره با آمریکایی که هنوز در رفتار خود تجدید نظر نکرده و صادق نیست و خنجر را از دستش بر زمین نینداخته را بخورند.

عزمی همچنین در نخستین خطبه نماز جمعه امروز کازرون ابراز داشت: طبق فرموده قرآن کریم، گناه اگر به حدی برسد که از کفاره بگذرد خداوند از مرتکب آن انتقام می‌گیرد و توبه او را نمی‌پذیرد.

امام جمعه موقت کازرون در این باره گفت: زمانی که قوم بنی‌اسرائیل مرتد شدند خداوند توبه آنان را نپذیرفت و فرمود یکدیگر را بکشید تا آمرزیده شوید.

انتهای پیام/2448/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول