اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

دغدغه روسای سه قوه باید رفع مشکلات مردم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه روسای سه قوه باید از فرمایشات رهبری اطاعت کرده و بگومگوها را کنار بگذارند، گفت: دغدغه سه قوه باید رفع مشکلات مردم باشد.

دغدغه روسای سه قوه باید رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز بیانات مفصل، برهانی و اجتهادی داشتند که مطرح کردن مذاکره توسط آمریکا از جمله فرمایشات ایشان بود.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه آمریکا طی چند دهه اخیر اقدامات غیرمنطقی و نادرستی در قبال ما داشته است، تاکید کرد: آمریکا هر موقع موضوع مذاکره را پیش کشیده، حسن‌نیت نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اثبات کردند آمریکا در مطرح کردن مذاکره با ایران، صداقت ندارد و اعمال تحریم‌های سنگین یکی از موضوعاتی است که رفتار متناقض آمریکا را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه کرمانشاه مذاکره از دیدگاه آمریکا را سر یک میز نشستن و پذیرفتن حرف‌های آمریکا از سوی ایران اعلام کرد و افزود: این خیال خام است و ما یک قدم از مواضعمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه آمریکا در مقابل ایستادگی مردم دچار انفعال شده، ادامه داد: انتظار دشمنان این بود که مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، حضور چشم‌گیری در صحنه را خالی می‌کنند.

وی اعلام کرد: ما می‌ایستیم و برای اعتلای اسلام تلاش می‌کنیم و امروز نگاه همه دنیا به ایران دوخته شده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب به‌صراحت فرمودند ما دنبال به‌دست آوردن سلاح هسته‌ای نیستیم و ادعاهای غرب فقط بهانه است.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار داشت: روسای سه قوه باید از فرمایشات رهبری اطاعت کنند و نصایح رهبر معظم انقلاب را اجرا کنند.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه امام(ره) به وحدت قوا و مسئولان تاکید داشتند، بیان داشت: دغدغه سه قوه باید رفع مشکلات مردم باشد و بگومگوها را کنار بگذارند.

وی با اشاره به 9 اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گفت: مردم سختی‌های زیادی کشیده‌اند و باید امروز از مردم حمایت شود.

آیت‌الله علما با اشاره به پنج اسفند روز بزرگ‌داشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، افزود: بسیاری از علما در کار مهندسی تسلط داشتند و آثار زیبایی که در اصفهان توسط شیخ‌بهایی ساخته شده، از این جمله است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به هشت اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، تاکید کرد: امروز وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بسیار سنگین است، چرا که دشمنان به ارزش‌ها می‌تازند و ما باید به سوی مبانی فکری اسلام پیش رویم.

*آیت‌الله خوشوقت از مصادیق تام و تمام عبد صالح بود

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خوشوقت بسیار مراقبت می‌کرد که از وقت، استفاده مناسب داشته باشد و در مسیر خدا زندگی می‌کرد.

آیت‌الله علما گفت: آیت‌الله خوشوقت از مصادیق تام و تمام عبد صالح بود و ایشان شهرت‌گریز و مربی خوبی بود.

انتهای پیام/2700/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول