اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی- 38

استادحسینی: تشکیلات غرب از میان تهی است/ معرفی فرهنگ‏های منحط، در دستور کار غربی‏ها

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تشکیلات غرب که از میان تهی است، امروز در صدد برآمده تا فرهنگ منحط خود را به زنان مسلمان معرفی کند.

استادحسینی: تشکیلات غرب از میان تهی است/ معرفی فرهنگ‏های منحط، در دستور کار غربی‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در جمع دست‏اندرکاران برگزارکننده یادواره 13 شهید زن استان سمنان با اشاره به روز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امام رضا (ع)‌ و حضرت معصومه (س) نعمات الهی و ولی‏نعمتان ما هستند و از برکت وجود این دو بزرگوار است که پرچم شیعه برافراشته شده و محکم ایستاده است.

وی افزود: امروز در این محفل، یاد شیرزنانی را گرامی می‌داریم که مظلومانه به شهادت رسیدند؛ شهیدانی که الگوهای جامعه هستند اما متأسفانه الگوهای زنان شهید آن‏گونه که بایسته و شایسته است، به بانوان معرفی نشده‌اند.

ناهید فاتحی‏کرجو و نسرین افضل در جامعه به بانوان شناسانده شوند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: اگر امثال شهید ناهید فاتحی‏کرجو به عنوان الگوی سخت‏کوش و ایثارگر معرفی شوند، متوجه می‌شویم که آنها چه بودند و چه کردند که جاوید و ماندگار شدند.

استادحسینی افزود: شهید فاتحی‏کرجو دختری 16 ساله بود که به دست کوموله‌های دموکرات کردستان به شهادت رسید؛ علت شهادتش پاسخ منفی او به درخواست منافقین بود که از او خواستند به امام خمینی(ره) توهین کند اما او از این کار امتناع ورزید.

وی ادامه داد: شهید فاتحی‏کرجو شیرزنی بود که با وجود سن کم آنجا که خانمی که زندان بانش بود و به او گفت که امشب در زندان را باز می‌گذارم، فرار کن اما گفت من حاضر نیستم خودم را نجات دهم و تو را اسیر کنم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: چنین الگوهای زن سخت‌کوشی همانند ناهید فاتحی‏کرجو و نسرین افضل باید در جامعه به بانوان شناسانده شوند.

زنان شهید الگوی بانوان و دختران جامعه باشند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه چرا بعضی‌ وقت‌ها دچار غفلت می‌شویم و به سمت الگوهای غربی می‌رویم، افزود: الگوی زن مسلمان، فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است و 13 زن شهید استان سمنان باید الگوی بانوان و دختران جامعه ما باشند.

استادحسینی گفت: تشکیلات غرب که از میان تهی هستند، در صدد تهی کردن مسلمانان بوده و می‌خواهند فرهنگ منحط خودشان را با ابزاری مانند اینترنت و ماهواره به زنان مسلمان معرفی کنند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: زنان شهید، زنان قهرمان تاریخ هستند که خون خود را در راه اسلام نثار کردند و برگزاری چنین یادواره‌هایی موجبات افزایش شناخت نسبت به الگوهایمان و تداوم راه آنها را فراهم کند.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول