اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

غرب دیدگاه مادی ورزش حرفه‌ای را ترویج داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: جهان غرب با ترویج دیدگاه مادی به ورزش حرفه‌ای به بشریت خیانت کرده است.

غرب دیدگاه مادی ورزش حرفه‌ای را ترویج داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران جامعه کار و کارگری استان اظهار داشت: جهان غرب با ترویج دیدگاه مادی به ورزش حرفه‌ای به بشریت خیانت کرده است، ورزش باید به عنوان یک عقیده و امر الهی نگریسته شود.

وی مهم‌ترین مزیت ورزش کردن را سلامت فکر و جسم ورزشکار دانست و بیان داشت: این امر موجب افزایش بهره‌وری در محیط‌های کاری می‌شود در پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ها بسیار مؤثر بوده و سلامت کاری نیز در اثر ورزش کردن نیروهای کار مهیا می‌شود.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم افزود: کارفرمایان کوشا و خدمتگزار باید از زیرساخت‌های بسیار مناسب فعلی در استان بیشترین بهره را ببرند و بیش از پیش به ورزش و امور رفاهی کارگران اهمیت دهند.

نخعی رئیس مجموعه ورزشی و رفاهی کارگران استان نیز از برگزاری 300 مسابقه در شش رشته ورزشی ویژه جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران استان کرمان در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: امسال برای نخستین‌بار در کشور به مناسبت دهه فجر همایش کشوری کویرنوردی ویژه بانوان جامعه کار و کارگری کشور در کلوت‌های شهداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه نخستین پایگاه سلامتی کارگران کشور نیز شهریور ماه امسال در کرمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ابراز امیدواری کرد: استان کرمان در زمینه ورزش کارگران جزو پنج استان برتر کشور قرار گیرد. 

انتهای پیام/2446/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول