اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه مرکزی حامیان ولایت:

ترکیه مجری سیاست غرب در برابر انقلاب‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور گفت: ترکیه مروج سیاست غرب در برابر انقلاب‌های منطقه است.

ترکیه مجری سیاست غرب در برابر انقلاب‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور صیامی صبح امروز در جمع اعضای جبهه حامیان ولایت مازندران با اشاره به عملکرد دوگانه ترکیه در برابر کشورهای اسلامی و دولت جعلی اسرائیل گفت: ترکیه آلت دست غرب برای مقابله با گسترش انقلاب اسلامی ایران شده است زیرا اگر غرب خود را به عنوان الگویی برای بیداری اسلامی کشورهای عربی مطرح می‌کرد، قطعا با استقبال مواجه نمی‌شد اما ترکیه با ترویج اسلام لاییک به این امر می‌پردازد که قطعا موفق نیز نخواهد شد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور بیان داشت: ترکیه این کار را برای تحت تاثیر قرار دادن گرایش روزافزون مردم کشورهای اسلامی به ایران انجام می‌دهد اما در لیبی تودهنی بدی از مسئولینی خورد که صراحتا اعلام کردند قانون خود را از قرآن استخراج خواهیم کرد.

وی با بررسی چالش‌های داخلی پیش روی کشور به وی‍ژه مواردی از قبیل عدم اطاعت کامل برخی از مسئولان از مقام معظم رهبری، لزوم پرهیز از هرگونه تشنج و دلایل افزایش نرخ ارز، مهم‌ترین نیاز حال حاضر کشور را تقویت روحیه جبهه و جنگ، گذشت، صبر، سکوت و پرهیز از تخریب دانست.

صیامی تخریب‌هایی که اخیرا در بین سران قوا مد شده است را سبب ناراحتی و رنجش قلبی مقام معظم رهبری دانست و افزود: قطعا باید مسئولان رویه‌ای را در پیش بگیرند که دیگر هرگز شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در مورد اتحاد قوا اظهار داشت: الان زمان آن رسیده که مسئولان میزان ولایی بودن خود را اثبات کنند چون مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و نمره بالا گرفته‌اند اما برخی از مسئولان هستند که در بعضی از امتحانات نمره قبولی نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز ایجاد هرگونه اخلال در نظام اقتصادی آب به آسیاب دشمن ریختن است و مردم از چنین افرادی هرگز نخواهند گذشت، تصریح کرد: باید آرامش را در جامعه برقرار کرد زیرا مردم در فشار تحریم‌های خارجی باید توسط مسئولان طعم شیرین ولایت‌مداری را بچشند.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران نیز در این همایش گفت: همانطور که همه ما آرزوی سربازی امام زمان(عج) را در دل داریم، امروز بر ما واجب است که از حریم ولایت فقیه دفاع کنیم چرا که ولایت فقیه ادامه راه انبیا است.

کوروش گرجی افزود: اگر چه ما امروز امام معصوم را در بین خود نداریم اما افتخار ما این است که ولیّ ما از نظر گفتار و کردار و سیره نزدیکترین فرد به امامان معصوم است.

گرجی در پایان خطاب به فتنه‌گران و قدرت‌های جهانی گفت: تا مردم ولایی هستند ولایت هست و خواهد بود و ما آماده‌ایم تا جان خود را فدای رهبر خود کنیم همانطور که علویان این‌گونه کردند.

انتهای پیام/86021/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول