اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اسفند

پنجمین همایش نمایشنامه‌خوانی مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین همایش نمایشنامه‌خوانی استان مازندران اسفند جاری در تمامی شهرستان‌های مازندران خبر داد.

پنجمین همایش نمایشنامه‌خوانی مازندران برگزار می‌شود

عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با هدف معرفی نمایشنامه‌های جدید نویسندگان استان و همین‌طور شناسایی نمایشنامه‌نویسان جوان و مستعد، پنجمین دوره از همایش سالانه نمایشنامه‌خوانی استان مازندران در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شاهنامه‌خوانی که اجرای آن از سال 1387 با ابتکار واحد هنرهای نمایشی این اداره کل آغاز شده استقبال خوبی در بین مردم مازندران دارد.

وی تصریح کرد: طبق فراخوان اعلام شده از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و اطلاع‌رسانی به هنرمندان تئاتر همچون چهار دوره پیشین این همایش متون نمایشنامه‌نویسان بومی استان در اولویت بررسی و انتخاب قرار دارد. 

ابراهیمی یادآور شد: دوره‌های گذشته همایش نمایشنامه‌خوانی استان مازندران، معرفی برخی نمایشنامه‌نویسان جوان و همچنین ارائه آثار جدید نویسندگان مطرح را به جامعه تئاتری استان در پی داشته است.

انتهای پیام/2296/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول