اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد

طرح حمایت از فضای کسب و کار در دستور کار مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت جامع از تولید ملی و طرح حمایت از فضای کسب و کار در دستور کار مجلس قرار دارد.

طرح حمایت از فضای کسب و کار در دستور کار مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری ظهر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های هتل سالاردره، اظهار داشت: اسلام دین زندگی بوده و تنها مکتبی است که به صورت جامع، تمام ابعاد وجودی انسان را مد نظر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در اسلام مکتب اقتصادی داریم، ادامه داد: در مکتب اقتصادی ما تولید رکن رکین است.

ناصری با بیان اینکه در هیچ مکتبی مانند اسلام، تولید مقدس و باارزش نیست، گفت: تولیدگر، جلوه‌گاه خلاقیت حق است.

وی با اشاره به اینکه عرق جبین کارگر و تولیدگر، همسو با خون شهید است، تصریح کرد: پیامبر (ص) با همه عظمت خود، خم شد و دست کارگر را بوسه زد و حضرت علی که مرد سجده و عبادت است، در متن عبادت به تولید هم نظر دارد.

ناصری افزود: عبادت 70 قسم دارد و مهم‌ترین بخش آن کاسبی و تولید پاک است.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با مقاومت اقتصادی تفاوت دارد که البته اکنون غرب گرفتار مقاومت اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه می‌گویند ایران به دنبال بمب هسته‌ای است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی عضو NPT نیست و بمب هسته‌ای دارد و بازرسان آژانس را هم نمی‌پذیرد اما ایران که عضو NPT است و به بازرسان آژانس هم اجازه ورود می‌دهد، می‌گویند ایران به دنبال بمب است و این سیاست دوگانه توهین به فهم جامعه جهانی است.

ناصری با بیان اینکه چند سال قبل رهبری تاکید داشتند که نفت را از اقتصاد ملی جدا کنیم و این نفت باید هزینه زیرساخت‌های کلان ملی باشد نه اینکه هزینه نان و سفره و بودجه‌بندی مجلس شود، گفت: ما در مقوله تولید با ائمه فاصله داریم.

وی متذکر شد: مدار تولید باید فرهنگ شود.

ناصری با اشاره به اینکه طرح حمایت جامع از تولید ملی و طرح حمایت از فضای کسب و کار در دستور کار مجلس قرار دارد، خاطر نشان کرد: رفع موانع و بروکراسی در فضای کسب و کار باید رفع شود.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول