اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

محصولات خوشه کسب و کار قم در عراق عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با راه‌اندازی فروشگاه بخش خصوصی در کشور عراق محصولات خوشه کسب و کار کفش قم در قالب کنسرسیوم صادراتی در این کشور عرضه می‌شود.

محصولات خوشه کسب و کار قم در عراق عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، وحید آشتیانی گفت: یکی از سیاست‌های دفتر توسعه خوشه کفش قم سیاستگذاری و اعمال برنامه در راستای افزایش سطح صادرات محصولات کفش و دمپایی ماشینی استان است.

وی افزود: در همین زمینه ایجاد زیرساخت‌های مطالعاتی و کاربردی از جمله تصحیح مدل صادرات، پرهیز از فروش درب کارخانه‌ای به دلالان خارجی و در مقابل آن حضور فعال و موثر در بازارهای هدف صادراتی و نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

مسئول صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد نمایندگی فروش کنسرسیوم صادراتی کفش قم در آسیای میانه در اوایل سال جاری و موفقیت این روش صادراتی، امروز شاهد راه‌اندازی نخستین فروشگاه کفش قم در عراق به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین بازار صادراتی کفش کشور هستیم.

وی با بیان اینکه این حضور در قالب همکاری مشترک بخش خصوصی با کنسرسیوم صادراتی و خوشه کسب و کار کفش استان بوده است گفت: این فروشگاه به همت بخش خصوصی در شهر مقدس نجف اشرف راه‌اندازی شد و در آن محصولات خوشه کسب و کار کفش قم و در قالب کنسرسیوم صادراتی کفش استان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول