اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

نقد منصفانه سبب توسعه ورزش مازندران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تحلیلگران و کارشناسان عرصه ورزش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: نقد منصفانه سبب توسعه ورزش مازندران می‌شود.

نقد منصفانه سبب توسعه ورزش مازندران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادتمند صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها نقطه عطف موفقیت‌های ورزش مازندران محسوب می‌شوند، گفت: اطلاع‌رسانی قهرمانی‌های مازندران سبب شادی و نشاط مردم این استان می‌شود که رسانه‌ها در این مورد سهم بسزایی ایفا می‌کنند.

سعادتمند تصریح کرد: مازندران مهد ورزش است و ورزش استان سرآمد کشور است.

وی به نقش مهم ورزش مازندران در دستاوردهای ورزشی کشور اشاره کرد و افزود: هر گاه در مورد دستاوردهای عرصه‌های ورزشی ایران اسلامی صحبت شود مطمئنا ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در آن موفقیت سهم بسزایی داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اطلاع‌رسانی دستاوردها و افتتاح پروژه‌های ورزشی را مهم دانست و خواستار انعکاس دستاوردهای ورزشی مازندران از سوی رسانه‌ها به منظور افزایش اعتماد به نفس ورزشکاران و قهرمانان شد.

وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تحلیلگران و کارشناسان عرصه ورزش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این جلسات به منظور جمع‌آوری و به کارگیری نقطه نظرات ورزش‌نویسان مازندران است.

سعادتمند بر لزوم تقویت و حفظ کارشناسان بومی ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: در عرصه ورزش مازندران کارشناسان بومی بسیار توانمندی وجود دارد که می‌توان از نظریات و پیشنهادات کارشناسی این افراد بهره برد.

وی گفت: ایجاد فضای اتحاد و همدلی در بین اهالی ورزش همانند موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی ارزشمند است.سعادتمند تصریح کرد: اتحاد، همدلی و وفاق جمعی جامعه ورزش مازندران سبب آرامش و ایجاد فضای بدون التهاب خواهد شد و این زمینه‌ساز موفقیت‌های ورزش استان در میادین بزرگ کشوری و بین‌المللی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: نقد منصفانه عامل توسعه ورزش استان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همفکری و به‌کارگیری از نقطه نظرات کارشناسان ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/86003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول