اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در گفتگو فارس:

قطع آب و برق اداره ورزش آبادان/بدهی معوق، ورزش آبادان را به تعطیلی کشاند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: آب و برق مجموعه‌های ورزشی آبادان به دلیل بدهی قبلی از صبح امروز قطع شد و ورزشکاران جوان رشته‌های مختلف به دلیل غیرقابل استفاده شدن اماکن ورزشی به خانه‌های خود بازگشتند.

قطع آب و برق اداره ورزش آبادان/بدهی معوق، ورزش آبادان را به تعطیلی کشاند

غلامرضا خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: امروز آبادان شاهد تعطیلی تمام رشته‌های ورزشی‌اش بود.

وی ادامه داد: بدهی‌های آب و برق اداره ورزش و جوانان این شهرستان مربوط به سال‌های پیش جنگ تحمیلی بوده و این امر امروز گریبانگیر ورزش آبادان شده است.

*دولت حمایت کند/ گرمای سالن‌های ورزشی کلافه کننده است

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خاطرنشان کرد: در این خصوص دولت باید تمهیداتی اندیشیده و حمایتی از ورزش آبادان کند، چراکه با این روند ادامه کار برای ورزشکاران بسیار مشکل است.

وی تصریح کرد: وقتی روزها گرم سال فرا برسد، دیگر نمی‌توان قطعی آب و برق را تحمل کرد و همین امر موجبات دلسردی ورزشکاران را رقم می‌زند.

*ارائه تسهیلات برای پرداخت بدهی‌ها

خنفری اضافه کرد: مسئولان باید راهکاری را اتخاذ کرده و با ارائه تسهیلات به اداره ورزش و جوانان آبادان درصدد پرداخت بدهی‌ها برآیند و یا قسط‌بندی بدهی، مشکل ورزش و ورزشکاران آبادانی را هرچه سریع‌تر مرتفع سازند.

*قادر به پرداخت نیستیم/ میزان بدهی قابل قبول نیست

وی در پاسخ سئوال خبرنگار فارس در آبادان مبنی بر میزان بدهی اداره ورزش و جوانان این شهرستان عنوان کرد: اداره آب و برق، 50 میلیون تومان بدهی را برای اداره ورزش آبادان محاسبه کرده که متأسفانه ما به هیچ وجه قادر به پرداخت این مبلغ نیستیم و البته این میزان بدهی را نیز قبول نداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: به هر حال بدهی 30 ساله این اداره به ادارات آب و برق امروز گریبانگیر ورزش آبادان شده و به جرأت می‌توان گفت که مجموعه ورزشی دهداری را به ستوه آورد.

*تنها متضرران این روند، جوانان هستند

وی در پایان با بیان اینکه مسئولان بدانند، تنها متضرران این روند جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم هستند، ابراز داشت: بدهی‌ این اداره یا باید بخشیده شود و یا هرچه سریع‌تر برای پرداخت آنها چاره‌ای ارائه شود.

انتهای پیام/ 72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول