اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان:

الوندی‌ها هفته به هفته آماده‌تر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان گفت: بازیکنان الوند همدان با تمرینات خوبی که هر هفته انجام می‌دهند هفته به هفته آماده‌تر می‌شوند.

الوندی‌ها هفته به هفته آماده‌تر می‌شوند

منوچهر بیگم‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: بازیکنان الوند از نظر آمادگی جسمانی جزو بهترین بازیکنان ایران هستند که توانسته‌اند با غیرت و دوندگی، حق خود و همدان را تا به اینجای کار از فوتبال ایران بگیرند.

وی افزود: الوند با گذشت 20 هفته از لیگ دسته اول بر تمام پیش‌بینی‌های کارشناسان فوتبال خط بطلان کشیده و نشان داده که ظرفیت فوتبال بومی همدان بسیار بیشتر از انتظارات است.

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان درباره بازی برابر اتکا گرگان گفت: کادر فنی به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و ما نیز روی نقاط قوت و ضعف این تیم برنامه‌ریزی خوبی را انجام داده بودیم.

بیگم‌جانی با بیان اینکه اتکا بازی بسته‌ای را برابر ما ارائه داد افزود: تیم ما اگر به خوبی از موقعیت‌های خود در این بازی استفاده می‌کرد می‌توانست با نتیجه خیلی بهتر اتکا را شکست دهد اما بازی بسته این تیم و عدم دقت بازیکنان مانع از زدن گل‌های بیشتر شد.

وی با بیان اینکه هدف الوند صعود به لیگ برتر است، بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این هدف بزرگ برسیم ما اعتقاد داریم الوند ظرفیت این را دارد تا به لیگ برتر صعود کند.

بیگم‌جانی درباره بازی هفته آینده الوند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: شاهین بوشهر این هفته با بازیکنان امید خود برابر ابومسلم مشهد قرار گرفته بود اما تا آن جایی که بنده اطلاع دارم شش بازیکن اصلی این تیم به ترکیب شاهین بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه بازی سختی برابر این تیم بوشهری داریم، تأکید کرد: از یک نظر شرایط جوی شهرهای جنوبی مانند ارتفاع دریا و شرجی بودن بوشهر ما را اذیت خواهد کرد و از سوی دیگر شاهین یکی از جدی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم است به همین علت کار سختی برابر شاهین خواهیم داشت.

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند درباره تمرینات الوند گفت: برای اینکه با انرژی بیشتری به بوشهر برویم کمی از فشار تمرینات کم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه الوند بهترین کادر فنی لیگ دسته اول را دارد به خبرنگار ورزشی فارس گفت: اتحاد و همدلی در کادر فنی الوند حرف اول را می‌زند.

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه کادر فنی الوند دارای تفکرات حرفه‌ای هستند، ادامه داد: نکته مثبت صد در صد بومی بودن این کادر است و جا دارد در این جا از رضا طلایی منش، اکبر افشار و مصطفی کاشی تشکر کنم.

وی درباره افزایش پاداش‌ها توسط مدیرعامل الوند بیان کرد: این تصمیم نشان از هوشیاری مدیرعامل باشگاه دارد که با این افزایش پاداش باعث شده است تا شوک مثبتی به بازیکنان تیم وارد شود.

وی در پایان گفت: از مردم همدان و مسئولان استان درخواست دارم که در هفته های پایانی لیگ دسته اول ما را تنها نگذارند و با حمایت و حضور پر رنگ خود در ورزشگاه شهدای قدس همدان یاری دهنده تیم خود باشند.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.

گفتنی است تا به این هفته الوند با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای‌پیام/89018/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول