اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:

الوند همدان مزد حمایت تماشاگر خود را گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری اراک گفت: تیم فوتبال الوند با وجود اینکه سال اول حضور در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند اما با حمایت هواداران خونگرم و بازی روانی که داشت توانستند در این بازی و در کل رقابت‌های امسال موفق شوند.

الوند همدان مزد حمایت تماشاگر خود را گرفت

ابوالفضل قدمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان با اشاره به بازی الوند برابر شهرداری اراک اظهار داشت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و تا دقایق پایانی متعادل پیش رفت اما نتوانستیم مثل چند بازی اخیرمان از فرصت‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: در طول 18 هفته بازی‌های امسال با وجود استفاده از بازیکنان با تجربه و لیگ برتری، سه یا چهار هفته است که در دقایق پایانی بازی را واگذار یا با مساوی عوض می‌کنیم که این موضوع فقط دلیل روانی و روحیه دارد و از نظر فنی هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک تصریح کرد: از ابتدای فصل با نظر و حمایت کادر مدیریتی باشگاه در فصل بدنسازی و آماده‌سازی تیم از نظر بدنی در بهترین شرایط بودیم و اینکه با ضعف بدنی و تحلیل قوای جسمانی تیم در دقیقه آخر کم می‌آورند توجیه خوبی نیست و قطعاً مشکل در جای دیگر است.

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری اراک شاید یکی از معدود باشگاه‌هایی باشد با اوضاع اقتصادی سال جاری فوتبال ایران تا مرز 60 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کرده باشد و این جای هیچ بهانه‌ای برای عدم کسب نتیجه لازم را نمی‌گذارد.

قدمیان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه بعد از این شکست و شرایطی که تیمش در پایین جدول رده‌بندی گروه یک این مسابقات وجود دارد تغییراتی در کادر فنی یا بازیکنان ایجاد خواهد شد یا خیر؟ ابراز کرد: در مورد اضافه کردن بازیکنان یا حتی ادامه همکاری با تیم فوتبال شهرداری اراک باید مدیریت این باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ کند و ما تابع نظر باشگاه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی خوب و دوندگی بی امان بازیکنان تیم فوتبال الوند و همچنین حمایت 90 دقیقه‌ای تماشاگران همدانی اضافه کرد: کمتر کسی در ابتدای فصل پیش‌بینی می‌کرد تیم فوتبال الوند همدان بتواند در نخستین سال حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به این خوبی نتیجه بگیرید و این در حالی است که بازیکنان شاخص و با سابقه کمتر در این تیم دیده می‌شود.

سرمربی تیم شهرداری اراک اذعان کرد: تیم الوند با استفاده از جوانان جویای نام خود نتیجه لازم را کسب کرده، و قطعاً با این تماشاگر فهیمی که ما در ورزشگاه دیدیم که فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند این تیم لیاقت لیگ برتری شدن را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هشت هفته از رقابت‌ها باقی مانده و برای هر تیمی 24 امتیاز برای فرار از سقوط و حتی حضور در جمع مدعیان کم نیست و در صورتی که بتوانیم مشکلات روحی و روانی بازیکنانم را برطرف کنیم با این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

در چارچوب رقابت‌های لیگ‌ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) در هفته هجدهم تیم فوتبال الوند همدان موفق شد با تک گل سه امتیازی آرمین طلایی منش حریف قعر جدولی خود شهرداری اراک را در همدان با شکست بدرقه کند و با کسب 34 امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کند و حریف اراکی نیر با همان 16 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول