اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

آغاز توسعه جهش عمرانی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور وزیران، معاونان وزراء و مسئولان استانی و کشوری در سوادکوه گفت: سوادکوه جهش مناسبی را برای توسعه آغاز کرده است.

آغاز توسعه جهش عمرانی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ملت ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که از مسئولان جلوتر است، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان بخشی از موفقیت‌های نظام است و موفقیت‌های دفاعی و علمی و تلاش سربازان خوشنام امام زمان(عج) در انهدام و ضبط و کشف عوامل بیگانه در حوزه رسانه جای تقدیر دارد.

فرماندار سوادکوه با بیان جمله امام راحل درباره اینکه ما را تحریم کنید که ما فرزند رمضانیم و می‌جنگیم که فرزند عاشورائیم، افزود: خدمتی که تحریم‌ها به ما انجام داد به کمتر ملتی ارائه کرد.

وی حضور 2 وزیر و 4 معاون وزیر و استاندار و مسئولان استانی و کشوری در طول ماه‌های اخیر در سوادکوه را بی‌نظیر توصیف کرد و با تقدیر از تلاش‌های 2 نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، افزود: سوادکوه، جهش مناسبی را برای توسعه آغاز کرده است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه به بهره‌برداری 53 پروژه دهه فجر با اشتغالزایی 124 نفر و با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: اختصاص 290 میلیارد ریال برای گازرسانی به زیراب و پل سفید و اختصاص 4 واگن ریل باس با اعتبار 200 میلیارد ریال، بیانگر نگاه ویژه نظام به مناطق محروم بوده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به حفظ آرامش روحی و روانی جامعه، گفت: حفظ آرامش جامعه از بالاترین وظایف ماست.

وی خواستار انعکاس هر چه بیشتر فعالیت‌های شهرستان سوادکوه در رسانه‌ها شد و افزود: خدمات نظام بیان شود و مسئولان برای مصاحبه با دفتر سیاسی فرمانداری هماهنگی کنند تا سبب انعکاس پررنگ‌تر خدمات شوند.

فرماندار سوادکوه، انتقال آب دراسله و گازرسانی را از پرونده‌هایی دانست که 15 سال خاک می‌خورد که با همراهی علما و ائمه جمعه و همراهی و همدلی مسئولان حل شده است و در آسفالت هم خدمات بزرگی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ آرامش روحی و روانی جامعه از بالاترین وظایف ماست، گفت: در شهرستان سوادکوه شاهد همراهی و همدلی مسئولان در انجام وظایف هستیم.

باقری با اشاره به سکوت خود در برابر تهمت‌ها، حرف‌ها و مطالب سایت‌ها گفت: یک سری از جوانان پرانرژی و احساسی نظراتی داشتند و ما سکوت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما برای نوکری مردم، قبول مسئولیت کرده‌ایم، گفت: فرصت پاسخگویی و جدل و بحث را نداریم و اصلا در سایت بازی‌ها نیستم.

انتهای/86015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول