اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت انجام می‌شود

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی

خبرگزاری فارس: دومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود.

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس‌جنوبی، با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس «دومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی» با هدف ارائه راهکارهای علمی و عملی در بهینه‌سازی مصرف انرژی، روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت روزافزون مدیریت مصرف انرژی و نقش آن در توسعه پایدار و تقویت هرچه بیشتر ارتباط دانشگاه و صنعت «دومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی» با حضور کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

شعار این کنفرانس «خودکفایی، تولید و کارآفرینی در زمینه انرژی» است و در آن، آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی صنایع کشور با محوریت بهینه‌سازی مصرف انرژی ارائه می‌شود و انتظار می‌رود با عملی‌کردن تحقیقات انجام شده، علاوه بر جلوگیری از هدر‌رفت انرژی به شکوفایی اقتصادی کشور نیز منجر شود.

همچنین در حاشیه این کنفرانس، پنل‌های تخصصی نیز برای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، ساختمان و نیرو برگزار خواهد شد تا آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود.

علاوه بر این، چهار کارگاه تخصصی نیز با موضوعات «ممیزی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «استاندارد 50001 ISO و پتانسیل‌های افزایش کارایی انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «متدولوژی جامع پروژه، طرح و پرت فولیو،در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی» و «هزینه‌یابی جریان مواد (MFCA) با معرفی استاندارد نوین ISO 14051 » با حضور متخصصان داخلی و خارجی در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد که هدف از آن بررسی روش‌های پیشرفته و کاربردی نگهداشت انرژی در صنایع مختلف اعلام شده است.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول