اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

احداث پارک محله و زمین ورزشی چمن مصنوعی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد از احداث پارک محله و زمین ورزشی چمن مصنوعی در سعدآباد خبر داد.

احداث پارک محله و زمین ورزشی چمن مصنوعی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید مصطفی حسینی‌مطلق در نشست با کارکنان شهرداری سعدآباد اظهار داشت: رفع نیازهای شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که شهرداری و شورای اسلامی سعدآباد به طور گسترده برای تحقق آن تلاش کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد ادامه داد: باید با همدلی، همکاری، اتحاد و انسجام بیش از پیش در مسیر تحقق این اهداف والا تلاش کنیم و از این طریق رضایت شهروندان را به دست آوریم.

حسینی‌مطلق بیان کرد: شورای اسلامی سعدآباد در نشست‌های کارشناسی نیازهای شهری را شناسایی و با اولویت‌بندی نیازها برای دستیابی به آنها تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: در سال‌های جاری در عرصه عمران شهری و توسعه زیرساخت‌ها دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم که حلاوت و شیرینی آن را شهروندان سعدآبادی حس کرده‌اند.

این مسئول افزود: ایجاد فضاهای تفریحی در شهر سعدآباد یکی از اولویت‌هایی است که شورای اسلامی شهر سعدآباد با همکاری شهرداری در دستور کار خود قرار داده و در سال جاری شاهد کلنگ‌زنی پارک محله در سطح شهر سعدآباد بوده‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد عنوان کرد: با اجرا و تکمیل پارک محله‌ای، شهروندان و ساکنان از تسهیلات ورزشی، رفاهی و نیز فضای سبز آن بهره‌مند خواهند شد.

حسینی‌‌مطلق تصریح کرد: رشد فضاهای ورزشی از نیازهای مهم جوانان سعدآبادی است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی با احداث زمین چمن مصنوعی که در ایام‌الله دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی آن بوده‌ایم، برای رفع این نیاز گام برداشته‌اند.

وی با تشریح فواید گسترش سرانه ورزشی افزود: ورزش در زندگی روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب نشاط، سرزندگی و شادابی جامعه می‌شود و گسترش سرانه ورزشی در این زمینه بسیار موثر است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد بیان کرد: ایجاد خیابان ساحلی از مسائل مهمی است که در کنترل ترافیک شهری سعدآباد موثر است و در واقع نقش کمربندی این شهر را ایفا می‌کند و با تلاش‌های صورت گرفته در ایام‌الله دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی این طرح بودیم.

حسینی‌مطلق عنوان کرد: اجرای این طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال انجام می‌شود و در مرحله اولیه شاهد تخصیص 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح مهم بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول