اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

شناسایی و ادامه تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل سعدآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از شناسایی و ادامه تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل سعدآباد خبر داد.

شناسایی و ادامه تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، غلام‌رضا وفایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: حمایت از آموزش و پرورش و افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

بخشدار سعدآباد بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد و یادآور شد: ستاد بزرگداشت مقام معلم باید از هم‌اکنون فعال شود و این مراسم با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

وفایی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز منطقه سعدآباد باید با همت همه مسئولان و متولیان انجام شود و نباید در این مسیر کوتاهی شود.

وی از شناسایی و ادامه تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: از مردم و مسئولان و خانواده‌ها انتظار داریم در این مسیر همکاری و همراهی کنند تا شاهد ادامه تحصیل این عزیزان نیز باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم منطقه سعدآباد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم بار دیگر دلبستگی خود به نظام و ولایت فقیه را به اثبات رساندند.

جعفر امیری‌زاده در ادامه در ارتباط با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای برگزاری بزرگداشت مقام معلم و همچنین در ارتباط با اجرای یادواره شهدای فرهنگی منطقه سعدآباد در مدارس تعیین شده شامل هنرستان شهید باهنر، شهید بهشتی، رازی و حضرت زینب (س) در تاریخ‌های مشخص صحبت کرد.

وی با تاکید بر لزوم ادامه تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل نیز گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تصمیم بر این شد با همکاری بخشداری و شوراهای شهر و روستا افراد بین 18-7 سال که بازمانده از تحصیل هستند را شناسایی و به اداره آموزش و پرورش معرفی کنند و این اداره نیز در ارتباط با ادامه تحصیل این افراد اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول