اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

افتتاح خانه شادی خاله شادونه در شهر سعدآباد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد از افتتاح خانه شادی خاله شادونه در شهر سعدآباد خبر داد.

افتتاح خانه شادی خاله شادونه در شهر سعدآباد

سید مصطفی حسینی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی اصولی‌ترین و اساسی‌ترین خواسته مردم از شهرداری است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی سعدآباد در سال‌های گذشته به‌طور ویژه در این راه حرکت کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی نیازهای اقشار و آحاد مختلف مردم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و سعی کرده‌ایم بیشترین سطح نیازها را برطرف کنیم.

حسینی‌مطلق بیان داشت: پروژه‌های عمران شهری که به‌منظور توسعه زیرساخت‌های شهری اجرا می‌شوند در راستای برطرف کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه هستند و پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر اجرا شده، رضایت نسبی و عمومی شهروندان سعدآباد را به‌دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: توجه به رده‌های سنی در اجرای پروژه‌های عمرانی از اهمیتی بالا برخوردار است و در سال‌های اخیر در پروژه‌های عمرانی سعدآباد نمود داشته است.

این مسئول توجه به کودکان را از اصول مهم در پروژه‌های عمرانی دانست و اذعان داشت: کودکان از رده‌های سنی مهم جامعه هستند و توجه به نیازهای ایشان وظیفه‌ای است که تمامی مدیران و مسئولان در سطوح مختلف اجرایی و مسئولیت‌های مختلف باید مورد توجه قرار دهند.

سخنگوی شورای اسلامی سعدآباد عنوان کرد: ایجاد محیط و فضای سالم، شاد، مفرح، مناسب فضای جامعه برای تفریح از حقوق کودکان و نوجوانان است و باید در قالب پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به این مهم نیز توجه داشته باشیم.

حسینی‌مطلق با اشاره به افتتاح خانه بازی خاله‌ شادونه در سعدآباد بیان داشت: خانه بازی خاله شادونه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی - تفریحی شهر سعدآباد است که با تلاش‌های مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر احداث شده و هفته گذشته شاهد افتتاح این طرح عمرانی - تفریحی بوده‌ایم.

وی افزود: امنیت پارک ساحلی سعدآباد از مسائل مهمی است که شورای اسلامی و شهروندان سعدآباد در سال‌های گذشته همواره بر آن تاکید داشته‌اند و شورای اسلامی سعدآباد نیز پیگیری‌های وسیع و گسترده‌ای در این ارتباط انجام داده است.

حسینی‌مطلق به کلنگ‌زنی شعبه دو کلانتری در پارک ساحلی سعدآباد اشاره کرد و متذکر شد: کلنگ‌زنی شعبه دو کلانتری در پارک ساحلی سعدآباد از دستاوردهای مهم مسئولان شهر سعدآباد است که تاثیری مهم در بهبود وضع امنیت این پارک و تحقق خواسته‌های شهروندان دارد.

انتهای پیام/2451/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول