اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

اخلاص شهید قهاری مثال‌زدنی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت:‌ از خصوصیات و ویژگی‌های بارز و برجسته شهید قهاری اخلاص ایشان بود که به معنای واقعی مخلص و فداکار بود.

اخلاص شهید قهاری مثال‌زدنی بود

سردار محمدنظر عظیمی در حاشیه برگزاری همایش «سرباز خاکی ولایت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شهید قهاری از سرداران و فرماندهان بزرگ و از پاسداران بسیار مخلص بود که در طول مدت خدمت زحمات زیادی کشید.

وی ادامه داد: از خصوصیات و ویژگی‌های بارز و برجسته شهید قهاری اخلاص وی بود که به معنای واقعی مخلص و فداکار بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به خاطره‌ای از شهید قهاری خاطرنشان کرد:‌ منظره‌ای که از این شهید بزرگوار به خاطر دارم در یکی از صحنه‌های دفاع مقدس بود که وی جانشین فرمانده سپاه جوانرود بود.

وی با اشاره به درگیری در منطقه شاخ شمیران طی دفاع مقدس تصریح کرد:‌ زمانی که به این منطقه رفتیم و از برادران رزمنده سئوال کردیم که جلوتر کسی هست، گفتند فقط در تپه جلویی یک نفر هست که نمی‌شناسیم، ‌اما خودمان دیگر نیرویی جلوتر نداریم.

عظیمی در ادامه عنوان کرد: آن محور تحت امر سپاه جوانرود بود و زمانی که رفتیم تا ببینیم چه کسی در آن جا مستقر است، شهید قهاری با اینکه جانشین فرماندهی وقت سپاه جوانرود بود در آنجا به عنوان یک رزمنده در فاصله 150 متری نیروهای دشمن در آن شرایط بسیار سخت تک تیراندازی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید قهاری انسانی فداکار، مخلص و پرتلاش بود، یادآور شد:‌ وی در طول مدت خدمت مدام از این شهر به آن شهر و از این منطقه به آن منطقه نقل مکان می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: تقریباً تمام خدمت شهید قهاری در مناطق محروم عملیاتی و مناطق سخت خدمتی بود از جمله در مناطق سخت کردستان، اورامانات و غرب به جز این اواخر که چند سالی در یزد بود.

وی با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌های شهید قهاری ابراز داشت:‌ وی در زمان جنگ هر جایی که حضور می‌یافت، منشأ خیر و برکات و تلاش‌هایش بسیار مؤثر بود.

عظیمی با اشاره به اقدام منحصر به فرد شهید قهاری زمانی که در استان یزد فرمانده تیپ الغدیر بود، افزود: وی با برنامه‌ریزی که انجام داد با وجود مشغله زیاد کاری طی مدت کوتاهی به تمام خانواده‌های شهدا و کارکنان یگانشان سرکشی کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این اقدام شهید قهاری در نوع خود بزرگ و بی‌نظیر بود و در حال حاضر نیز هر جایی که ما این برنامه را اجرا کردیم با عنوان طرح شهید قهاری نامگذاری خوانده می‌شود.

انتهای پیام/89006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول