اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته منابع طبیعی صورت گرفت

طنین زنگ طبیعت در مدارس دامغان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: زنگ طبیعت هم‏زمان با هفته منابع طبیعی در مدارس دامغان نواخته می‏شود.

طنین زنگ طبیعت در مدارس دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، احمدعلی بهاور امروز در ستاد هفته گرامیداشت منابع طبیعی سال 91 شهرستان دامغان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‏که منابع طبیعی نقش و جایگاه والایی در جامعه دارد و به سرسبزی و آبادانی منطقه کمک فراوانی می‏کند، تصریح کرد: حفظ منابع طبیعی وظیفه‏ای شرعی و همگانی است.

وی ضمن بیان این‏که برنامه‏های ویژه‏ای در طول هفته گرامیداشت منابع طبیعی در سطح شهرستان دامغان برگزار می‏شود، گفت: این برنامه‏ها شامل به صدا درآمدن زنگ طبیعت در یکی از مدارس منتخب، اعزام کارشناسان منابع طبیعی برای ایراد سخنرانی و بیان جایگاه و اهمیت منابع طبیعی و درختکاری در جامعه در تعدادی از مدارس منتخب شهرستان، اجرای مراسم درختکاری و دیدار سرپرست و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان با ائمه جمعه شهرهای دامغان، دیباج و کلاته‏رودبار خواهد بود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان همچنین از شرکت فعال پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان در مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه، بازدید مسئولان شهرستان از فعالیت‏های آبخیزداری حوزه آبخیز دامغان و بازدید از فعالیت‏های ایستگاه تثبت شن حسن‏آباد خبر داد.

بهاور ادامه داد: دیدار سرپرست و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان با رئیس دادگستری و قضات این شهرستان از مهم‏ترین برنامه‏های هفته گرامیداشت منابع طبیعی سال 91 شهرستان دامغان است.

در این جلسه، هر یک از اعضای ستاد هفته گرامیداشت منابع طبیعی سال 91 شهرستان دامغان به بیان دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این هفته پرداختند.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول