اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عده‌ای قصد تهییج احساسات مردم در انتخابات را دارند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‌ای در آستانه انتخابات 92 در حالت سکوت قرار گرفته‌اند، این افراد می‌خواهند در دو سه هفته باقیمانده به انتخابات وارد عرصه شده و با تحریک احساسات پیروز شوند.

عده‌ای قصد تهییج احساسات مردم در انتخابات را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محسن رضایی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان ایلامی اظهار داشت: انگیزه اصلی من در سفر به استان‌ها روحیه دادن و امید دادن به مردم است.

وی ادامه داد: بسیاری از ضعف‌ها به اسم نظام و به نام انقلاب و شهدا تمام می‌شود و این در حالی است که نه نظام و نه انقلاب مشکلی ندارند اما آنچه که مشکل است ضعف امثال بنده در اداره کشور است.

رضایی تصریح کرد: من این سفرها را ادامه داده و هرجا تخلفی صورت گرفت حتماً اطلاع دهید ما با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته در آینده باید قوانین و مقررات انتخابات اصلاح شود چون انتخاباتی به اندازه ریاست جمهوری حداقل از یک سال قبل از انتخابات باید کار را شروع کرد.

* عده‌ای در آستانه انتخابات 92 قصد تهییج احساسات مردم را دارند

وی ادامه داد: اکنون یک عده‌ای کمین کرده و در حالت سکوت قرار گرفته‌اند، این افراد می‌خواهند در دو سه هفته باقیمانده به انتخابات وارد عرصه شده و با تحریک احساسات پیروز شوند.

این مسئول اضافه کرد: اگر در حوادث قبل به جای یک بار برپایی مناظره سه بار این عمل تکرار می‌شد حالت هیجانی و احساسی در مناظرات دور سوم فروکش می‌کرد.

رضایی تصریح کرد: موضوع مناظره پدیده جدیدی در انتخابات بود که باید در چند مرحله اجرایی می‌شد تا نتایج مطلوبی حاصل می‌شد.

* بیانات رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا را قبول دارم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در خصوص مذاکره با آمریکا تحلیل مقام معظم رهبری را قبول دارم، پشت ادعای مذاکره آمریکا با ایران حرف جدی دیده نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: بیانات دیروز مقام معظم رهبری این بود که باید آمریکا حرف‌های خود را روشن بیان کند و در این راستا شروطی را بیان فرمودند.

این مسئول اضافه کرد: من موافق هستم شروطی که رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند که آمریکا باید به آنها عمل کند، راه مذاکره باز می‌شود.

انتهای پیام/2246/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول