اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی:

محموله داروهای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

خبرگزاری فارس:فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ماموران انتظامی سبزوار در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در مسیر تهران به مشهد، بیش از 340 هزار قلم داروی قاچاق را کشف کردند.

محموله داروهای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق دارو از تهران به مشهد، تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تحقیقات گسترده‌ای را در پیگیری این موضوع آغاز کردند.

امیری‌مقدم اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی سبزوار در این عملیات ضربتی یک دستگاه کامیونت حامل داروهای قاچاق را شناسایی و به طور کاملا پوششی تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی عنوان کرد: ماموران انتظامی ساعت 10 صبح روز گذشته خودرو کامیونت را در حوالی سبزوار توقیف و در بازرسی دقیق از آن 340 هزار قلم انواع داروهای قاچاق را به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد:‌ راننده 31 ساله خودروی کامیونت دستگیر و تحقیقات گسترده در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

جاعلان حرفه‌ای شناسنامه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد نیز در ادامه گفت: با دستگیری دو مرد و یک زن جوان باند حرفه‌ای جعل شناسنامه و کلاهبرداری در مشهد متلاشی شد.

احد کریمی ادامه داد: تیم‌های آگاهی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد در پی کسب اخباری مبنی بر جعل شناسنامه و سوءاستفاده از هویت‌های جعلی برای کلاهبرداری‌های مختلف به طور ویژه وارد عمل شدند.

این مسئول عنوان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی توانست با همکاری مدیر یکی از دفترخانه‌های ثبت اسناد و مدارک، عضو اصلی این باند را که با شناسنامه جعلی تقاضای صدور وکالت بلاعزل برای ملکی واقع در بولوار وکیل‌آباد مشهد داشت دستگیر کند.

کریمی خاطر نشان کرد: سردسته باند که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نداشت در تحقیقات اولیه اظهار داشت زن جوان، همسر موقت اوست که با همدستی مرد دیگری به دفتر خانه مراجعه و با ارائه مدارک هویت مرا تائید کرده‌اند.

وی گفت: در پی این اعترافات خودوری سرکرده باند مورد بازرسی قرار گرفت که سه جلد شناسنامه جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد اذعان داشت: متهمان به دستور مراجع قضایی برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/70018/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول