اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث جاده روستایی صورت گرفت

دسترسی 5 روستای شهرری به بزرگراه امام رضا (ع)

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران گفت: با احداث جاده روستایی، پنج روستای شهرری با احداث این جاده به بزرگراه امام رضا (ع) دسترسی پیدا کردند.

دسترسی 5 روستای شهرری به بزرگراه امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ابراهیم بابازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری جاده روستایی واقع در محدوده حریم منطقه 20 و افزایش مسیرهای دسترسی روستاهای آن محدوده به یکی از بزرگراه‌های شهر تهران خبر داد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به این خبر گفت: با احداث خیابان شهدا در محدوده روستاهای حریم منطقه 20، راه دسترسی روستاهای زمان‌آباد، اسلام‌آباد، غنی‌آباد، قاسم‌آباد و محمود‌آباد به بزرگراه امام رضا (ع) امکانپذیر شده است.

وی در ادامه، بزرگراه امام رضا (ع) را یکی از مهمترین مسیرهای ورودی شهر تهران برشمرد و خاطرنشان کرد: زیرسازی این خیابان به ‌طول 800 متر و عرض 10 متر به اتمام رسیده و در مرحله روکش آسفالت است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به اجرای یک هزار و 600 متر نهرسازی در این خیابان تازه احداث شده، تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی در محدوده روستاهای حریم این منطقه با توافق نظر شورای روستاها و به‌منظور افزایش رفاه حال ساکنان این محدوده انجام می‌شود. 

 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول